Parduotuvė „Chic“ Kauno „Akropolyje“ pristatė rudens/žiemos mados tendencijas – nuo pūkinių striukių iki ryškiaspalvių švarkų
Vakar vakare Kauno „Akropolyje“ stilingiausi miestiečiai rinkosi apžvelgti šaltojo sezono mados tendencijų ir susipažinti su moteriškų drabužių parduotuvių tinklo „Chic“ naujomis kolekcijomis. Renginio svečių laukė išskirtinių prekinių ženklų „Rockandblue“, „Sister Jane“ naujienos ir daugybė madingų siurprizų.
„Šis ruduo kitoks – jis laisvas, darbingas, be pandemijos suvaržymų, o tai atspindi ir mados tendencijose. Jose dominuoja platūs pečiai, maksi ilgis, kostiumai, ryškios spalvos ir laisvė puoštis – apie tai ir yra „Chic“ prekių ženklas. Naujosios kolekcijos įkvėps ir suteiks drąsos bei pasitikėjimo savimi kiekvienai moteriai“, – sako parduotuvių tinklo įkūrėja Ingrida Ugianskienė.
Kauno „Akropolyje“ parduotuvė veikia jau ketverius metus. I. Ugianskienė neslepia, kad kaunietės iškart pamilo unikalų „Chic“ rūbų braižą, todėl į renginį susirinko gausus būrys prekinio ženklo stiliui ištikimų nuolatinių klienčių.
„Džiaugiamės galėdami savo lankytojams pasiūlyti unikalų asortimentą – šiuo metu mūsų prekybos centro erdvėse įsikūrusi „Chic“ yra vienintelė parduotuvė Lietuvoje. Kauno „Akropolis“ visada stengiasi būti karščiausių mados tendencijų priešakyje, todėl džiugu, kad tokie prekiniai ženklai kaip „Chic“ suteikia galimybę mūsų klientams pasimatuoti tai, kas aktualiausia šį sezoną“, – teigia Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Renginio metu daugiausiai žvilgsnių prikaustė modeliai, demonstruojantys paltų ir striukų kolekciją, sukurtą žvarbiausioms rudens ir žiemos dienoms.
„Šį sezoną bus madingi „oversized“ paltai ir pūkinės striukės, kurioms būdingas „maxi“ ilgis ir laisvi siluetai. Šalia tokių klasikinių spalvų kaip juoda ar tamsiai mėlyna atsiras ir ryškūs atspalviai, pavyzdžiui, ryškiai rožinė, vis dar neprarandanti populiarumo po filmo „Barbie“ premjeros. Visos šios tendencijos atsispindi ir mūsų atstovaujamo „Rockandlue“ prekinio ženklo naujienose. Tai Skandinavijos viršutinių drabužių prekės ženklas, sukurtas šalčiausioms šiaurės šalių žiemoms. Jis apjungia naujausias technologijas, tvarumą, laisvės pojūtį, stilių ir saviraišką. Šio prekinio ženklo rūbai pasižymi stilingos, jaunatviškos mąstysenos, laisvės bruožais, išlaikant skandinavišką rafinuotumą“, – pasakoja I.Ugianskienė.
Anot prekės ženklo įkūrėjos, „Chic“ dažniausiai asocijuojasi su puošniais, stilingais drabužiais, todėl renginio metu buvo pristatyta dar viena aktuali tendencija – vadinamoji „power hour“, po kuria telpa madingiausi šio sezono moteriški kostiumai.
„Kostiumai bus labai aktualūs – šį sezoną jie privalo atsidurti kiekvienos moters spintoje. 2023 metais kostiumą vilkėsime ne tik darbe, bet ir kasdienybėje – tai savotiška moters galios išraiška, atspindinti pasiekimus, patirtį, kompetenciją ir sėkmę. Šį sezoną kostiumai bus įvairiausių spalvų ir formų. 90-ųjų įkvėpti dideli pečiai, tvirtos medžiagos susipina su „oversized“ siluetu, kuris išlieka trokštamu, atskleidžiančiu eleganciją, didybę“, – sako parduotuvių tinklo įkūrėja.
Vakarą užbaigė puošniausia tendencijų dalis, kuri įkvėpė renginio svečius artėjančiam švenčių sezonui. Jos centre – iš Londono atkeliaujantis retro ir aristokratiškas dvelksmas.
„Retro ir vintažo įkvėptos tendencijos niekur neblės ir šį šaltąjį sezoną. Todėl kviečiame pasižvalgyti po unikalaus prekių ženklo „Sister Jane“ kolekciją, kuri įkvepia moteris puoštis. Šis prekių ženklas niekada nebūna tylus, įnoringą ekscentriškumą derindamas su išskirtiniu stiliaus bruožu. „Sister Jane“ kūriniai pabrėžia unikalias, netikėtas detales, kurios yra spalvingos, gaivios ir atspindinčios retro stilių“, – teigia I.Ugianskienė.
Visas „Chic“ naujas kolekcijas rasite Kauno „Akropolyje“ įsikūrusioje parduotuvėje, 1 aukšte, Karmelitų alėjoje.