Parfumerija: 3 madingiausios tendencijos

Kvepalai / Vida Press nuotr.
Kvepalai / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Aromatas – tai, kas stipriai žadina jausmus. Ekspertai pabrėžia, kad vis daugiau moterų ir vyrų renkasi kvepalus vadovaudamiesi būtent šiuo kriterijumi, t. y. ieško produkto, su kuriuo juos sietų asmeninis ryšys.

Prognozuodamas naujausias parfumerijos vėjus tyrimų kompanijos „Euromonitor International“ analitikas Nicholas Micallefas nurodė tris tendencijas, kurios aktyviai veikia visą rinką – ir „premium“, ir masinės gamybos prekių.

1. Didėjantis susidomėjimas nišiniais aromatais

Gamintojai dažniau naudoja neįprastus, alternatyvius ingredientus, pavyzdžiui, druską, šafraną. 

„Vartotojai ieškos aromatų, su kuriais galėtų susitapatinti ir pajusti emocinį ryšį.“ Todėl, pasak Nicholas Micallefo, jie verčiau pirks nišinius ir brangesnius „premium“ klasės kvepalus nei tokius, kuriems tinka apibūdinimas „homogeniški“ („vienodi“). Reaguodami į šį stiprėjantį poreikį gamintojai dažniau naudoja neįprastus, alternatyvius ingredientus, pavyzdžiui, druską, šafraną, padedančius įtikti pirkėjams individualistams. Kita vertus, didieji rinkos žaidėjai įsigyja nišinių aromatų kompanijas, pavyzdžiui, po „Estée Lauder“ sparnu atsidūrė „Le Labo“ ir „Parfums Frédéric Malle“.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Galion“: iš užmaršties prikelti kvepalai

Kvepalai
Kvepalai / Vida Press nuotr.

2. Buteliukų suasmeninimas

Nors mados sekėjai jau seniai naudojasi galimybe žymėti drabužius ir aksesuarus savo inicialais, ši tendencija tik dabar, anot Nicholas Micallefo, ima reikštis grožio industrijoje. Kaip ryškų pavyzdį jis nurodo „Burberry“ kvepalus „My Burberry“: pirkėjams suteikiama galimybė nemokamai papuošti savo monograma 90 ml talpos buteliuką.

Kvepalai
Kvepalai / Vida Press nuotr.

3. Nauja patirtis perkant

Dar viena „Euromonitor International“ analitiko paminėta tendencija – pardavėjų pastangos padaryti kvepalų pirkimą patrauklesnį ir įdomesnį. Tarkim, Niujorko parduotuvė „Saks Fifth Avenue“ atidarė aromatų biblioteką, kuri leidžia klientams daugiau sužinoti apie nusižiūrėtų kvapų istoriją ir padeda tapti labiau informuotais pirkėjais.

TAIP PAT SKAITYKITE: Naujausios grožio tendencijos: žalsvos akys ir vyšninės lūpos

Kitas, Nicholas Micallefo nuomone, vertas dėmesio pavyzdys – Londono „Covent Garden“ parduotuvėje esantys informatyvūs „Chanel“ ir „Dior“ kompanijų stendai: juose pristatomi istoriniai, paveldui atstovaujantys aromatai, madingos naujienos ir geriausiai perkami kvapai.