„Paryžiaus katedros“ meilės istoriją scenoje kurs Edmundas Kučinskas ir Rita Petrauskaitė

Edmundas Kučinskas ir Rita Petrauskaitė
Edmundas Kučinskas ir Rita Petrauskaitė
KVMT inf.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro scenoje atgimstantis kompozitoriaus Zigmaro Liepinio miuziklas „Paryžiaus katedra“ jau sausio 26 d. Žvejų rūmuose primins, kad meilė gyvenime yra svarbiausia.

Džentelmeniškasis scenos riteris Edmundas Kučinskas nuo paauglystės svajojo ne tik dainuoti, bet ir vaidinti. Ir suvaidinti būtent Kvazimodą – pagrindinį Victoro Hugo romano „Paryžiaus katedra“ veikėją. Populiaraus dainininko svajonę išpildė Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, nuo 2005 m. į savo repertuarą įtraukęs žymaus latvių kompozitoriaus, dabartinio Latvijos nacionalinės operos ir baleto vadovo Z. Liepinio miuziklą „Paryžiaus katedra“.

Gretindamas Kvazimodo likimą su savuoju, garsus dainininkas teigia, kad nėra draudimo poliso nuo meilės, o santykiuose su priešingos lyties atstovėmis vyrams nutinka visko. Tad neverta stebėtis, kad ir Kvazimodo gyvenime viena iš jų – gražuolė čigonaitė Esmeralda, kurią scenoje įkūnija Rita Petrauskaitė, sukelia tikrą sąmyšį. „Paryžiaus katedroje“ meilę šiai įspūdingo stoto šešiolikmetei pajunta iškart keturi vyrai. Visi jie – stiprios asmenybės, tačiau kiekvieno vertybės, požiūris į meilę ir jos siekimo būdus yra skirtingas.

„Dabar, praėjus 14 metų, džiaugiuosi, jog teko dainuoti daug gražių „Paryžiaus katedros“ spektaklių (juose keitėmės su kitu Kvazimodo partijos atlikėju Deividu Norvilu). Kvazimodo vaidmuo nėra didelis – gal tik penki pasirodymai scenoje. Užtat jo arijos - efektingos. Nebandau jų atlikti tradiciniu operiniu balsu, dainuodamas prisilaikau lengvo pop rock stiliaus. O pagrindinį dėmesį scenoje skiriu jausmui. Geriau tegu tobulai nesuskambės kuri nors nata, tačiau neleisiu žiūrovui suabejoti Kvazimodo meile“, – akcentuoja E. Kučinskas.

Dainininkas įsitikinęs, kad meilė – tai žmogaus motyvacija gyventi, variklis, vedantis mus į priekį, skatinantis siekti kilnių tikslų, karjeros, žmogiškosios laimės... Ji nepavaldi amžiui ar socialiniam statusui. Kita vertus, meilė yra ir liga, o kartais kone apsėdimas.

„Paryžiaus katedros“ jausmų dramą scenoje įkūnys geriausi Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistai bei kviestiniai dainininkai. Be E. Kučinsko (Kvazimodo) ir R. Petrauskaitės (Esmeraldos), klausysimės romantiškojo Artūro Kozlovskio (Frolo), nuoširdžiosios Loretos Ramelienės (Giudulės), visada puikiai atpažįstamo Mindaugo Rojaus (Febo) ir kol kas kylančios teatro žvaigždės Modesto Narmonto (Grenguaro). Gros Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro orkestras, vadovaujamas vyriausiojo dirigento Tomo Ambrozaičio.