Paryžiaus mados savaitės favoritas – „Etam“

„Etam“ mados šou „Live Show“
„Etam“ mados šou „Live Show“
Projekto partnerio turinys
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
A
A

Rugsėjo 29-ąją Paryžiaus mados savaitę pradėjo bene seksualiausias renginys – prancūzų apatinio trikotažo gamintojo „Etam“ mados šou „Live Show“.

Tryliktąjį kartą surengtą pristatymą kompanija pasitiko lydima šūkio #feelfree. Tai moters laisvės ir emancipacijos simbolis, kvietimas jaustis nesuvaržytai nepaisant amžiaus, kūno sudėjimo, odos spalvos. 

Žiūrovai buvo viliojami disko stiliumi ir ypatinga erdve: didžiulis tviskantis podiumas buvo įrengtas aplink istorinį Paryžiaus pastatą, kuriame įsikūręs „Etam“ butikas.

Glamūrinėje kolekcijoje – elegantiški nėriniai, audinių įvairovė, gausybė akį traukiančių detalių. 

 „Etam“ mados šou „Live Show“ / Gamintojo nuotr.
„Etam“ mados šou „Live Show“ / Gamintojo nuotr.

Įspūdingą reginį stebėjo keturi šimtai žiūrovų, tarp kurių nestigo Prancūzijos įžymybių ir mados atstovų.

Šou išskirtinis ir pasaulinio lygio atlikėjų pasirodymais. Šiemet savo ritmais užbūrė keliasdešimt milijonų perklausų „YouTube“ tinkle turintys ir gausius gerbėjų būrius sutraukiantys dainininkai, tokie kaip „Offenbach“, Néa ir kt.

Modeliai tryško gyvybingumu ir džiaugsmu – pozityvia nuotaika, kurią savo kolekcijomis ir siekia sukelti dizaineriai kiekvienai moteriai. 

Podiumu žengė daugybė žymių modelių, tarp kurių ir mados namų mūza – Constance Jablonski.

Svaiginančių epochos ritmų įkvėptoje kolekcijoje žiūrovai išvydo ne tik naujausių kūrinių, bet ir legendinių prieš kelis dešimtmečius sukurtų liemenėlių ir kelnaičių, puikiai pritaikytų šiems laikams.