Pasaulinėje atrankoje dalyvaujanti Aistė Paškevičiūtė: „Pergalė dar tolima kaip Everestas“
„O kas gi iš tiesų sėkmė yra man? Ar gyvendamas šiame name, užimdamas šias pareigas ir vairuodamas šį automobilį aš iš tiesų esu sėkmingas? Ar tik atrodau sėkmingas? Tačiau visiems reikia išdrįsti. Ar tu pakankamai drąsus sėkmei?“ – klausia ant kušetės prisėdusi buvusi TV laidų vedėja Aistė Paškevičiūtė.
Tai ne ištrauka psichologinio straipsnio apie sėkmę, o garsios merginos prisistatymas „Martini Royale“ atrankos vaizdo reportaže. Pasaulinėje atrankoje kartu su lietuvėmis Skaiva Jasevičiūte, Goda Skačkauskaite ir Karina Jeremian dalyvaujanti Aistė Žmonės.lt sakė, kad dalyvauti kastinge ji sutiko be didesnių įkalbinėjimų, nes su „Martini“ kompanija bendradarbiauja jau seniai.
„Dalyvauti sutikau ne kiek dėl paties konkurso, kiek dėl draugystės su šiuo prekės ženklu. Kai vyko analogiškas konkursas prieš pusę metų, kuomet buvo renkamas vaikinas, vykau į atrankos komisiją Romoje, dalyvavau pristatymo vakarėlyje“, – pasakojo mergina. Kadangi minėtas konkursas paliko labai gerą įspūdį, šiemet tarp 25 šalių dalyvių ir A.Paškevičiūtės anketa.
Pašnekovė džiaugėsi galimybe atsidurti kitoje barikadų pusėje, tačiau apie laimėjimą tikino net negalvojanti. „Pergalė dar tolima kaip Everestas. Konkurse dalyvauja daug šaunių merginų, todėl kalbėti apie pergalę būtų tas pats, kaip raškyti neprinokusius vaisius“, – juokėsi Aistė.
Be to, pašnekovė neketina peštis su atrankoje jau dalyvaujančiomis draugėmis. Merginai svarbiausia, kad gali būti dalis konkurso, kurio šūkis: „Būk tuo, kas esi.“ Todėl Aistės prisistatymo filmukas tikrai išsiskiria iš visų kitų.
„Kai nusprendžiau dalyvauti atrankoje, nenorėjau visko daryti bet kaip ar kažkaip paprastai. Ši prisistatymo idėja yra autentiška, mano pačios sugalvota. Iš tiesų, su kūrybine komanda nemažai vargome, kol viską nufilmavome ir sumontavome. Jie tikrai turėjo mane keikti“, – Žmonės.lt linksmai pasakojo A.Paškevičiūtė.
Pagrindinis „Martini Royale“ atrankos prizas – kontraktas su kompanija, kurio vertė 150 tūkst. eurų (517 tūkst. litų), 15 garsiųjų „Louboutin“ batelių ir 12 garsių dizainerių suknelių.