Paskutinį kovo savaitgalį – duoklė vyriškai madai

Parduotuvės SUIT SUPPLLY naujos kolekcijos pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.
Parduotuvės SUIT SUPPLLY naujos kolekcijos pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Šiuolaikiniai vyrai, skirtingi kaip ir jų pomėgiai, atsiduria „Suitsupply“ naujosios kolekcijos epicentre. Paskutinį kovo savaitgalį „Europos“ prekybos centre „Suitsupply“ parduotuvėje pristatyta 2019 metų spalvota ir lengva pavasario/vasaros kolekcija.

Prekinis ženklas „Suitsupply“ žinomas ne vien dėl sugebėjimo prisitaikyti, bet ir dėl individualaus gyvenimo būdo ir savito kostiumo stiliaus populiarinimo. „Suitsupply“ šiandien dėvi tie vyrai, kurie mėgsta idealiai tinkančius, priglundančius kostiumus.

Parduotuvės SUIT SUPPLLY naujos kolekcijos pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.
Parduotuvės SUIT SUPPLLY naujos kolekcijos pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.

„Suitsupply“ įkūrėjas Fokke de Jong bendrovę įkūrė 2000 m. 2006-aisiais Vilniuje buvo atidaryta pirmoji parduotuvė už Nyderlandų ribų, o 2018 m. duris atvėrė jau 100-oji „Suitsupply“ parduotuvė. Savo gaminiais bendrovė prekiauja Milane, Londone, Ciūriche, Amsterdame, Niujorke, Toronte, Šanchajuje, Singapūre ir Honkonge. „Suitsupply“ ne tik plečia savo fizinių parduotuvių tinklą, tačiau yra įsitvirtinusi ir internetinėje erdvėje, kas jai padeda skleisti savitą stilių ir aukščiausio lygio aptarnavimą visame pasaulyje.