Patriotiška Milano mados savaitės gatvės mada

Milano mados savaitės gatvės stilius / Vida Press nuotr.
Milano mados savaitės gatvės stilius / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Iki „Gucci“ eros pradžios (2015 m.) Milano mados savaitės gatvės mada kažkuo ypatingu neišsiskyrė. Tarp mados miestų su labai ryškiais identitetais – Niujorko kontrastingo „mikso“, Londono teatrališkumo, romantiško Paryžiaus stiliaus – Milanas atrodė pasiklydęs „itališko stiliaus“ stereotipe, kuris, kaip ir prancūziškas, šiuolaikinėje madoje pamažu nebetenka prasmės.

Ką ten – mados savaičių pamaivos kartais primindavo pasipuošusias kaunietes (ei, mano miestas): per trumpi / per siauri sijonai, per aukšti aukštakulniai, per gilios iškirptės, per siauri vyrų kostiumai ir pan.

Šiuolaikinis Milano mados savaitės identitetas – patriotiškas pačia madingiausia prasme. Gatvės pamaivų stilius – nuo galvos iki kojų, tiesiai nuo podiumo ar tik aksesuarai – tik itališkų mados namų: „Prada“, „Miu Miu“, „Fendi“, „Missoni“, „Max Mara“, su ryškiausiai dominuojančia italų mados mesijo Alessandro Michele („Gucci“) estetika.

Milano mados savaitės gatvės stilius
Milano mados savaitės gatvės stilius / Vida Press nuotr.

Nepaisant sezono tendencijų – raudonos, kampuotų švarkų ir kostiumų, raštų ir gėlynų – kurios atrodė beveik uniformiškai tvarkingai, Milanas ištikimas vienai tendencijai – gucciškam grandma glam stiliui: aštuntojo ir devintojo dešimtmečių siluetai ir detalės, svaiginančių raštų perteklius, kaspinai po kaklu ir raibuliuojantis spalvynas.

Tamu McPherson
Tamu McPherson / Vida Press nuotr.

Trumpai tariant, Milano gatvės pamaivos nebijo atrodyti ekstravagantiškai.

Įprastai, mėginčiau suskirstyti gatvės stilių kategorijomis, tačiau ekstravagancija nepapuola į jokias kategorijas. Šiuo atveju geriau nei puikioji Anna Dello Russo nepasakyčiau: „Nothing succeeds like excess“ (angl. „Nieko nėra geriau už ekscesą“) – ir tai apibrėžia šiuolaikinį itališką gatvės mados stilių.