Patriotiška Milano mados savaitės gatvės mada
Iki „Gucci“ eros pradžios (2015 m.) Milano mados savaitės gatvės mada kažkuo ypatingu neišsiskyrė. Tarp mados miestų su labai ryškiais identitetais – Niujorko kontrastingo „mikso“, Londono teatrališkumo, romantiško Paryžiaus stiliaus – Milanas atrodė pasiklydęs „itališko stiliaus“ stereotipe, kuris, kaip ir prancūziškas, šiuolaikinėje madoje pamažu nebetenka prasmės.
Ką ten – mados savaičių pamaivos kartais primindavo pasipuošusias kaunietes (ei, mano miestas): per trumpi / per siauri sijonai, per aukšti aukštakulniai, per gilios iškirptės, per siauri vyrų kostiumai ir pan.
Šiuolaikinis Milano mados savaitės identitetas – patriotiškas pačia madingiausia prasme. Gatvės pamaivų stilius – nuo galvos iki kojų, tiesiai nuo podiumo ar tik aksesuarai – tik itališkų mados namų: „Prada“, „Miu Miu“, „Fendi“, „Missoni“, „Max Mara“, su ryškiausiai dominuojančia italų mados mesijo Alessandro Michele („Gucci“) estetika.
Nepaisant sezono tendencijų – raudonos, kampuotų švarkų ir kostiumų, raštų ir gėlynų – kurios atrodė beveik uniformiškai tvarkingai, Milanas ištikimas vienai tendencijai – gucciškam grandma glam stiliui: aštuntojo ir devintojo dešimtmečių siluetai ir detalės, svaiginančių raštų perteklius, kaspinai po kaklu ir raibuliuojantis spalvynas.
Trumpai tariant, Milano gatvės pamaivos nebijo atrodyti ekstravagantiškai.
Įprastai, mėginčiau suskirstyti gatvės stilių kategorijomis, tačiau ekstravagancija nepapuola į jokias kategorijas. Šiuo atveju geriau nei puikioji Anna Dello Russo nepasakyčiau: „Nothing succeeds like excess“ (angl. „Nieko nėra geriau už ekscesą“) – ir tai apibrėžia šiuolaikinį itališką gatvės mados stilių.