„Pavasario Pop Up“ pakvies į neregėtą eksperimentinę instaliaciją – spalvų laboratoriją

„Pavasario Pop up“ dalyvis: „V2 Concept store“ / Organizatorių nuotr.
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „V2 Concept store“ / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Jau šį savaitgalį, gegužės 7–8 dienomis, kultūros centre „Kablys“ šurmuliuosiantis momentinis apsipirkimui skirtas renginys „Pavasario Pop up“ lankytojams pristatys netikėtą projektą. 3 žinomi lietuviški mados, juvelyrikos ir interjero prekės ženklai ryžosi neregėtai eksperimentinei instaliacijai.

Savo kolekcijas arba atstovaujamus prekės ženklus pristatysiantys „Anchovy“, „Soiree“ ir „V2 Concept store“ momentinio renginio metu sukurs vietoje kintančią mados ekspoziciją.

Trys šiems prekių ženklams atstovaujančios kūrybingos komandos – nebe naujokai mados pasaulyje: „Anchovy“ stiliaus gurmanams pažįstami kaip modernūs spalvingos mados ir gyvenimo būdo detalių kūrėjai, „Soiree“ – išskirtinis gėlių ir interjero detalių salonas Vilniuje, „V2 Concept store“ – išskirtinis mados butikas sostinėje. Liklus kelioms dienoms iki renginio – trumpas pokalbis apie tai, kas kūrėjus įkvėpė susiburti išskirtinei momentinei iniciatyvai.

– Pristatykite, koks bendras „Anchovy“, „Soiree“ ir „V2 Concept store“ projektas laukia „Pavasario Pop Up“ lankytojų?

– Lankytojų laukia „Spalvų laboratorija”, kurioje susijungs mada, technologija ir augalai. Žmonės bus kviečiami kurti, žaisti ir matuotis spalvas, vyks inspiruojančios dirbtuvės.

„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Anchovy“
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Anchovy“ / Organizatorių nuotr.

– Į kokią veiklą, apsilankęs šioje ekspozicijoje, bus įtrauktas „Pavasario Pop Up“ lankytojas?

– „Spalvų laboratorijoje” vyks įvairūs spalvų workshop’ai. Pavyzdžiui, „Anchovy“ kvies spalvomis paversti lankytojų sugalvotus žodžius ir juos išsiųsti į bet kurį pasaulio kraštą kaip popierinį atviruką.

– Kas dar laukia „Pavasario Pop Up“ lankytojo prie „Spalvų laboratorijos“ instaliacijos?

– „Spalvų laboratorijoje” bus galima įsigyti pavasariškų „Anchovy“ apyrankių ir kaklo papuošalų. Lankytojas galės pats pabandyti pasidaryti puokštę, pasisodinti patinkančią gėlę, susipažinti su gėlių pavadinimais – tai bus edukacinė, kūrybinė veikla. „V2 Concept store“ į madą taip pat pažiūrės iš spalvų taško, ignoruodama visas kitas sudedamąsias mados dalis – tendencijas, formas, siluetus, medžiagiškumus ir idėjas. Ekspozicijoje bus pristatomas kultinis nuo 1978 metų nesikeičiantis dvidešimties skirtingų spalvų ir raštų „Bensimon“ teniso batelis.

„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Anchovy“
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Anchovy“ / Organizatorių nuotr.

– Kaip kilo idėja surengti atskirą trijų kūrėjų momentinę ekspoziciją „Pavasario Pop Up“ metu ?

– Nusprendėme „susigrupuoti” ne pagal produktą ar veiklos sritį, kaip įprasta, o pagal vienijančią idėją. Kiekvienas turime savo ypatingą santykį su spalvomis ir norime jį perteikti „Pavasario Pop up“ lankytojams. Spalviškai derinsime ne tik batus, augalus ir papuošalus, bet ir žodžius, jausmus!

„Spalvų laboratorijos“ ieškokite gegužės 7–8 dienomis vyksiančiame „Pavasario Pop Up“ Kultūros centre KABLYS, Kauno g. 5, Vilnius.

Temos: