Patogieji ir neišvaizdieji „Birkenstock“ batai oficialiai pripažinti prabangos preke: vokiečių šeimos bendrovę už keturis milijardus eurų įsigijo viena iš prancūzų magnato Bernard’o Arnault įmonių.
Masyvūs sandalai kamštiniu ortopediniu padu ir ypatingu Birko-Flor medžiagos viršumi ryžtingai žengia į pasaulį, kuriame karaliauja šampanas, šilkas ir glamūras. Birkenštokai – bendrovės pavadinimas seniai virto bendriniu – tapo trečiojo turtingiausio pasaulio žmogaus imperijos dalimi. Ir gali būti minimi greta „Louis Vuitton“, „Dior“ ir „Moët & Chandon“ gaminių. Pirkėjos – investicinės bendrovės „L Catterton“ ir „Financière Agache“ – yra mesjė Arnault nuosavybė.
Išties birkenštokai seniai nustojo būti vien pelenių darbine avalyne: bendros kolekcijos su Ricku Owensu, „Valentino“, „Opening Ceremony“, „Proenza Schouler“, kitais mados kūrėjais akimirksniu tapdavo retenybe. Na, ir kainuodavo keliskart daugiau nei serijinės šlepetės. Populiariausius modelius „Arizona“ ir „Madrid“ galėjai išvysti ir ant mados savaičių podiumų. Praėjusiais metais visi it pamišę pirko uždaro modelio „Boston“ batus: vadinamieji klogai – viena iš madingiausių avalynės tendencijų, o vyrų žurnalo „GQ“ viršelyje Kanye Westas pozavo avėdamas „Boston“. Iš esmės visi iš daugiau kaip 300 „Birkenstock“ modelių tinka abiem lytims, skiriasi tik atspalviai, faktūra, dirželių apdirbimas, padų dekoras.