„Pelenėje“ pristatytos šio sezono plaukų stiliaus ir spalvų tendencijos: atsigręžiama į asmenybę ir individualumą
Šį savaitgalį grožio parodoje „Pelenė“ plaukų stiliaus performanse, dedikuotame kuriančios moters dieviškumui, „KEUNE Haircosmetics“ kūrybos vadovė Lietuvoje Edita Kavaliauskienė bei pasaulinio lygio modelių plaukų stilistė iš Olandijos Ilham Mestour pristatė naujausias plaukų spalvos ir stiliaus tendencijas.
Plaukų meistrė Edita Kavaliauskienė ilgus metus patirtį kaupė prestižinėse meistrų akademijose visame pasaulyje, taip pat aukščiausio lygio renginiuose, tokiuose kaip „Paris Fashion Week“ mados savaitė. Plaukų stilistė atskleidžia, jog naujausia grožio industrijos tendencija – ne pavienių madų vaikymasis, o individualaus stiliaus paieškos.
Mados tendencijos – priderintos prie asmeninio įvaizdžio
Šių metų „KEUNE” kolekcijoje vyrauja sodri raudona ir rausva spalvos. Tačiau kūrybos vadovės Editos manymu besirenkant plaukų spalvą privalu kritiškai pažvelgti į save, savo stilių, vidinį potencialą ir pabrėžia, kad tendencija yra kryptis, vyraujanti tik vieną sezoną. „Kai mes kalbame apie madą, tai dažnai asocijuojasi su 60-aisiais, 70-aisiais ir t.t. Šiandien galime kalbėti nebent apie mados tendencijas. Nėra reikalo turėti madingus drabužius ar šukuoseną, jei ji nedera prie asmeninio įvaizdžio. Nesvarbu, kokia graži spalva tai būtų. O „KEUNE” kolekcija skirta tiek švelniai, jausmingai, tiek drąsiai, savimi pasitikinčiai moteriai – neutralūs, šilti rausvi atspalviai ir ryškiai raudoni, vario, aukso tonai. Beje, pastarieji itin tinka išryškinti akių spalvą (ypač žalią), taip pat suteikia odai šiltesnį atspalvį.”
Šią idėją atspindėjo ir pagrindinė plaukų stiliaus kolekcijos performanso „Kuriančios moters dieviškumas“ pagrindinė mintis. „Femina Bona“ atstovė Edita Kavaliauskienė sako, kad moters dieviškumas atsiskleidžia kuriant ir akcentuoja, jog kurti – tai nebūtinai rašyti knygas ar tapyti. „Kurti – tai gyventi. Gyventi taip, kad jūsų indėlis į kasdienybę būtų prasmingas jums ir jus supančiam pasauliui. Kiekviena moteris yra savo individualumo kūrėja, ir turi teisę rinktis stilių, kuris labiausiai atskleidžia jos asmenybę“
Grožis slypi paprastume
Gausiai supurkštas plaukų laku progines šukuosenas keičia apgaulingai paprastai atrodantys klasikiniai šukavimai. Plaukų meistrė užsimena, kad šis įvaizdis nėra taip lengvai suformuojamas – minimalizmas dažnai reikalauja preciziškumo. „Grožis slypi paprastume, tikrai. Ir išties egzistuoja tendencija “paprasta, bet ne prasta šukuosena”. Kad plaukai džiugintų visa dieną, jie turi būti tinkamai paruošti. Tai nėra taip paprasta! Tiesa, nesakau, kad šukuosenos neįmanoma susikurti pačiam. Įmanoma viskas – svarbiausia tinkamai parinkti produktai, jų kiekis ir teisingas plaukų formavimas fenu.”
Sugrįžusios 80-ųjų tendencijos ir natūralus makiažas
Kalbėdama apie užmarštin žengiančias praėjusio sezono plaukų stiliaus tendencijas Edita teigia tokių nepastebėjusi. „Tokių ryškių pokyčių neįžvelgiama. Grįžo 80-ųjų tendencijos, kirpčiai, šiauštų garbanų tekstūra, didelė apimtis, aksesuarai plaukams. Tuo tarpu makiažo pasaulyje pastebimi dideli pokyčiai. Stori antakiai ir labai ilgos, dirbtinės blakstienos išeina į pogrindį. Europoje įsivyrauja „no make-up” (liet. be makiažo) tendencija.
Kirpėjas – ne amatininkas, o individualaus stiliaus įkvėpėjas
Savo patirtį prestižinėse Europos meistrų akademijose kaupianti Edita Kavaliauskienė sako, kad lietuvių požiūris į estetišką išvaizdą ir laisvę būti savimi koja kojon žengia su pasaulinėmis tendencijomis. „Prieš kokį dešimtmetį mūsų ir Europos šalių įvaizdžio skirtumai buvo akivaizdūs. Taip, mažesniuose miesteliuose ir šiandien dar jaučiamas konservatyvus požiūris į plaukus. Tačiau iš esmės galime didžiuotis pakitusiu savo įvaizdžiu ir laisve. Klientui lankantis grožio salone nebepakanka tik plaukų kirpimo ir dažymo. Jis iš plaukų meistro tikisi daugiau – plaukų kirpėjas jau seniai suvokiamas ne kaip amatininkas, o bendro įvaizdžio kūrėjas, individualaus kliento stiliaus įkvėpėjas.”