Per nepamirštamą G.Alijevos kelionę Austrijos kalnuose – 15 minučių košmaras: „Ieškojau su ašarom“

Godos Alijevos kalėdinės atostogos Vokietijoje ir Austrijoje / Asmeninio archyvo nuotr.
Greta Talat-Kelpšaitė
Šaltinis: Žmonės
2023-12-22 07:57
AA

Atlikėjos bei grupės „69 danguje“ narės Godos Alijevos Kalėdos prasidėjo anksčiau. Žinodama, kad per pačias šventes turės koncertus ir vaikams galės skirti mažai laiko, garsi moteris nusprendė išvykti su jais atostogų į užsienį. Vokietiją bei Austriją aplankiusi G.Alijeva sutiko papasakoti ne tik apie nepamirštamą kelionę, bet ir situaciją, kuri atostogų metu sukėlė didžiulį išgastį.

Nors didelė dalis šeimų sutiks Kalėdas kartu, tačiau G.Alijevai to padaryti nepavyks, mat ji tuo metu turės koncertus.

„Kai visos mamos bus apsikabinusios savo vaikus ir džiaugsis Kalėdom, bendru susėdimu prie stalo, dalinsis emocijomis, kurs savo prisiminimus, aš to neturėsiu, nes per Kalėdas dirbsiu. Mano Kalėdos su vaikais bus tik kelios valandos. Dėl to mes sugalvojome pasidaryti ilgąjį savaitgalį ir trumpam pabėgti iš Lietuvos į Vokietijos ir Austrijos kalėdines muges, kurios yra tikrai žinomos Europoje“, – portalui Žmonės.lt pasakoja G.Alijeva.

Kaip teigia žinoma atlikėja, ji labai norėjo sukurti vaikams kalėdinę nuotaiką ir atmosferą.

„Jiems tai bus prisiminimas visam likusiam gyvenimui, kad kažkada prieš Kalėdas sugalvojome pasinerti į tokią avantiūrą“, – teigia grupės „69 danguje“ narė.

Aplankiusi Vokietijos bei Austrijos kalėdines muges, moteris sako tarp jų pastebėjusi skirtumų.

„Kalėdų mugė Vokietijoje rami, kaip žinome, ten neskamba jokios Kalėdinės dainos. Tas buvo šiek tiek liūdna, tačiau pati atmosfera buvo faina, tikrai smagiai praleidom laiką Vokietijoje, nors ten buvo tik vieną dieną. Tuo tarpu Kalėdų mugė Vienoje yra viena įspūdingiausių Europoje ir tikrai viena gražiausių, atėmė žadą visos dekoracijos, lemputės, muzika, nuotaika“, – įspūdžiais dalijasi G.Alijeva.

Austrijoje atlikėja su vaikais praleido didžiąją atostogų dalį. Ten aplankė ne tik kalėdines muges, bet ir daugybę muziejų.

„Aš didelė muziejų mylėtoja, tai stengiuosi įskiepyti ir savo vaikams, nors jiems ir nelabai patinka tokie dalykai. Mano svajonė buvo apsilankyti imperatorienės Sisi muziejuje, nes esu perskaičius daug knygų apie ją ir labai norėjosi pasižiūrėti, kaip ji gyveno, kokia buvo apranga, susipažinti. Galima sakyti vaikai priverstinai apsilankė tame muziejuje, bet jiem buvo irgi labai įdomu pamatyti, kaip gyveno tuo metu Austrijos-Vengrijos imperatoriai. Po to buvo atiduota duoklė vaikams, keliavome į gamtos muziejų apžiūrėti dinozaurų, įvairiausių gyvūnų, na ir vakarais vaikščiodavome po miestą. Tiek vaikai, tiek aš gavome labai daug emocijų, buvome euforijoje, sunku net žodžiais apipasakoti, ką mes patyrėme, nes tai tiesiog neįkainojami prisiminimai, tikrai žadame dar sugrįžti į Austriją“, – Žmonės.lt pasakoja G.Alijeva.

Tačiau dar didesnį įspūdį šeimai paliko slidinėjimas Austrijos kalnuose. Juose atlikėjos sūnus Amilis išmoko slidinėti snieglente.

„Jis mažas ir imlus, tai jam labai greitai pavyko pagauti slidinėjimo niuansus, o dukrytė kartu su manimi slidinėjo slidėmis. Tad įsimintiniausias dalykas tikriausiai buvo kalnai ir slidinėjimas, nes jie dar nebuvo slidinėję ant tokių kalnų, kaip ir aš. Tai jiems paliko didžiausią įspūdį“, – prisiminimais dalijasi atlikėja.

Tiesa, laikas kalnuose nepraėjo ir be nesklandumų. Vienas įvykis G.Alijevai sukėlė milžinišką stresą ir, kaip sako ji, vos neįvarė infarkto.

„Amilis pajutęs, kad jau moka važiuoti snieglente netyčia pasimetė. Tai buvo penkiolika minučių mano košmariško gyvenimo, su ašarom ieškojau vaiko, spėjau sukelti visus ant kojų, kad jo eitų ieškoti. O pasirodo jis nučiuožęs tiesiog laukė kol mes prisijungsime. Ačiū Dievui viskas baigėsi laimingai. Dabar jau vaikai žino, kad tokiose vietose pasimesti tikrai negalima“, – apie patirtą šoką ir išmoktas pamokas Žmonės.lt kalbėjo G.Alijeva.

Godos Alijevos atostogos su vaikais Vokietijoje ir Austrijoje (20 nuotr.)