„Photoshop“ programos stebuklai: kaip vidutinė mergina gali virsti pritrenkiančia gražuole
Vos 37 sekundes trunkančiame vaizdo įraše, patalpintame GlobalDemocracy.com svetainėje, atskleidžiama, kaip naudojant programą „Photoshop“ nuotraukose galima kardinaliai pakeisti žmogaus kūną, rašo „The Dailymail“.
Dramatiškame vaizdo įraše rodoma, kaip iš pažiūros vidutinio grožio mergina į pagalbą pasitelkus plaukų stilistę, vizažistę ir, žinoma, nuotraukų redagavimo programą „Photoshop“, tampa pritrenkiančia gražuole.
Vaizdo įrašas prasideda nuo vidutinio grožio merginos fotosesijos. Tik raudonas kelnaites mūvinti mergina paguldoma ant stalo, plaukų stilistė ją sušukuoja, o vizažistė pagrimuoja.
Įjungus specialiai parinktą apšvietimą, kuris vizualiai lieknina modelio kūną, blyksteli fotoaparatas ir nuotrauka jau padaryta. Tačiau darbas tuo nesibaigia. Gerokai pagreitintame vaizdo įraše nuosekliai parodoma, kaip vos keletu pelės paspaudimų mergina tampa tikra gražuole.
Visų pirma retušuotojas imasi veido gražinimo – sušvelnina modelio odą, padidina akis, patiesina nosį ir kiek padailina lūpų formą. Vėliau tvarkomas visas kūnas – retušuotojas gerokai patobulina merginos apvalumus, pailgina jos kojas ir kaklą bei visą jos kūną šiek tiek pašviesina. Rezultatas – dvi nuotraukos, kurios skiriasi tarytum diena nuo nakties.
Apžiūrinėdami tikrąją ir retušuotą nuotrauką veikiausiai daug panašumų tarp jų tikrai nerastumėte, šio vaizdo įrašo tikslas būtent toks.
Pastaruoju metu pasaulyje vis dažnėja debatai dėl pernelyg tobulai nuotraukose atrodančių retušuotų manekenių, į kurias stengiasi lygiuotis paauglės mergaitės.
Praėjusiais metais grupelė paauglių merginų surengė protestą prie garsaus žurnalo „Vogue“ redakcijos reikalaudamos, kad šiame mados žurnale nebūtų nuotraukų, retušuotų naudojant „Photoshop“ programą.
Vis dėlto slapyvardžiu „Buzfeed“ besivadinanti retušuotoja tikina, kad jos darbe svarbiausia kiek įmanoma gražiau pateikti reklamuojamą daiktą.
„Jeigu žiūri reklamą žurnale ir matai gražų modelį, kurio keliai patamsėję, o oda siaubingai išsausėjus, žvilgsnis iš karto nukryps ne į reklamuojamą daiktą, o į modelio trūkumus“, – tikino retušuotoja.
Tuo tarpu „Victoria's Secret“ modelis Erin Heatherton tikina, kad jaunoms merginoms dar vaikystėje tėvai ar mokytojai turėtų paaiškinti apie manekenių išvaizdą ir tai, kad „Photoshop“ programa kartais reikalinga vien tam, kad kai kurie dalykai atrodytų kiek gražiau ir patraukliau.
„Sveiko gyvenimo būdo iš reklaminių nuotraukų niekuomet neišmoksi. Retušavimas yra būtinas, juk reklaminės nuotraukos yra skirtos parduoti ne realybę, o fantaziją“, – tinklalapiui fashionista.com yra sakiusi E.Heatherton.