„Pinup Girls“ narės tapo galanterijos namų reklaminiu veidu
Populiari merginų muzikos grupė „Pinup Girls“ tapo galanterijos namų „Persicco“ reklaminiu veidu. Fotosesijos metu, vykusios ankstų gegužės rytą, „Pinup Girls“ merginos Vilniaus senamiestyje viliojo praeivius, šypsojosi pravažiuojančiose mašinose sėdintiems vairuotojams ir flirtavo net su katinais.
„Tai pirmasis mūsų darbas reklamos srityje. Ir rezultatas išėjo nuostabus. Nuotraukose mes – grakščios, seksualios ir pribloškiančios. Fotosesijos metu pasijutome it Holivudo kino žvaigždės. Gavusios pasiūlymą tapti galanterijos namų reklaminiais veidais, pirmiausia paprašėme parodyti gaminius ir buvome jais sužavėtos. Madingos, savito stiliaus ir ypatingai spalvingos rankinės tapo kasdieniu mūsų gyvenimo atributu. O juk rankinėje slepiasi tiek daug moters paslapčių. Dabar jūs žinote, kad už mūsų parankės visada bus „Persicco“, – sako „Pinup Girls“ merginos.
„Pasirinkome šią grupę, kadangi ji puikiai atitinka mūsų gaminių tikslinę auditoriją. Tai atraktyvios, jaunos, gražios, mėgstančios spalvas ir didelį dėmesį skiriančios savo stiliui, moterys. Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė – tai kylančios Lietuvos šou verslo žvaigždės, kurių gerbėjų gretos auga kaip ant mielių“, – sako UAB „Nikaja“, valdančios parduotuvių tinklą „Persicco“, direktorius Rainoras Malakauskas.