Pirmąją „Heineken Open‘er 2012“ dieną – pasiutpolkė su „Gogol Bordello“, ryškioji Bjork ir atokvėpis po lietaus
Lenkijoje, Gdynėje, vykstantis festivalis „Heineken Open‘er 2012“ trečiadienį privertė vos atvykusius lankytojus gelbėtis nuo lietaus. Kiaurai permirkusios palapinės, dėl klampių purvynų numesti batai ir po margaspalviais lietpalčiais šąlantys festivalininkai meldė geresnio oro. Dangus pasigailėjo atvykėlių prieš prasidedant vakaro koncertams ir po lenkų reperių brolių Fisz ir Emade įžangos į sceną žengė lauktieji „The Kills“.
Tiek amerikietė Alison Mosshart, tiek britų gitaristas Jamie Hince‘as atrodė puikiai nusiteikę. „The Kills“ nuo pirmųjų dainų privertė tūkstantinę minią šokti, maitindami gerbėjus kokybišku roku. J.Hince‘as nepraleido progos keldamas alaus bokalą pasveikinti visų susirinkusiųjų, o rusvais plaukais pasirodžiusi A.Mosshart teigė, kad yra laiminga atvykusi į Lenkiją. Publika jiems atsidėkojo dosniais klyksmais.
Antrasis išties ryškus pasirodymas – islandų pažibos Bjork. Nors kai kurie baiminosi, kad problemų su balsu turėjusi dainininkė gali festivalyje nepasirodyti, ji ant scenos užlipo kuo geriausios formos. Masyvus pūstų raudonų plaukų perukas, žibanti mėlyna suknelė ir porcelianinė oda priverte klausytojus ryte ryti muziką ne tik ausimis, bet ir akimis, o toteminius primenantys Bjork šokiai atrodė tarsi iš kito pasaulio. Daugelis sutiko, kad islandės šou buvo ne tik vizualiai spalvingas, bet ir dinamiškas,ir vienas intensyviausių savo vidine jėga trečiadienio vakarą.
Kol vieni klausėsi Bjork, kiti šėlo su čigoniškais pankais iš Niujorko „Gogol Bordello“. Atrodė, kad kojos negali netrypti pagal Balkanų ritmus primenančią muziką, o grupės vokalistas Eugene‘as Hutzas uždegė publiką demonstruodamas neįtikėtiną aktorinį meistriškumą ir įtaigumą. Buvo taip karšta, kad šalin lėkė lietpalčiai ir megztiniai. Nenuostabu, kad ir pats E.Hutzas koncertuodamas išsižadėjo savo marškinėlių. „Gogol Bordello“ galima neabejotinai vadinti trankiausiais vakaro minios numylėtiniais.
„The Ting Tings“ duetas tuo pat metu siautė ant toliau esančios Palapinės scenos (angl. Tent stage). Kartą „Heineken Open‘er“ festivalyje jau viešėję muzikantai Julesas de Martino ir Katie White spinduliavo jaunatvišką energiją, o garsiausius jų kūrinius minia atliko drauge.
Vakaro nostalgija, ko gero, galima vadinti 1980-aisiais iš likusių „Joy Division“ narių susiformavusios grupės „New Order“ pasirodymą. Puikiai išsilaikę muzikantai tradiciškai atliko ir „Joy Division“ kūrinius, ir publikos pamėgtus hitus. Atrodė, kad „New Order“ gali pasigirti išties plačia ir mišria publika – pagal jų ritmus šoko ar bent jau lingavo ir jaunas, ir senas. Grupės siela Bernardas Sumneris negailėjo padėkų lenkų kalba, palygino orą su anglišku ir teigė, labai mėgstantis pilką dangų. Itin pozityvią dvasią išlaikę „New Order“ scenoje išbuvo daugiau kaip dvi valandas ir per tą laiką spėjo sustingusią minią išjudinti taip, kad ši muzikantų nenorėjo paleisti.
Mėgstantys kitokią muziką, konkrečiau – repą, trečiadienio vakarą lingavo į taktą kartu su jaunąja Amerikos hiphopo žvaigžde Wiz Khalifa. Iš juodaodžių rajono atkeliavę ritmai, keiksmai ir tekstai apie marichuaną, pinigus ir moteris į šventės sūkurį įsisukusiems festivalininkams tiko ir patiko. 24-erių reperis valdė publiką ir privertė gerokai sukaisti. Tie, kuriems ir po to dar neužteko, vakarą baigė klausydamiesi britų elektroninės muzikos dueto „Orbital“. Daugelis festivalininkų keliaudami atgal į palapinių miestelį džiaugėsi turiningu vakaru ir puikiai surinktu įvairiausių muzikos stilių mišiniu.