Pirmoji „iRobot“ parduotuvė Lietuvoje: žinomi žmonės dalijasi, kaip išmanieji pagalbininkai pakeitė jų kasdienybę

Pirmosios iRobot parduotuvės Lietuvoje atidarymas/Gretos Skaraitienės/„Žmonės Foto“ nuotr.
Pirmosios iRobot parduotuvės Lietuvoje atidarymas/Gretos Skaraitienės/„Žmonės Foto“ nuotr.
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
A
A

Ozo prekybos centre Vilniuje duris atvėrė pirmoji Lietuvoje specializuota „iRobot“ siurblių robotų parduotuvė, netrukusi patraukti pirkėjų dėmesio – antradienį vykusio oficialaus atidarymo šventėje buvo galima išvysti ir žinomų veidų.

„iRobot distribucijos vadovas Baltijos šalims džiaugiasi, jog pagaliau ir Lietuva turės vietą, kur bus galima ne tik susipažinti su visais „iRobot produktais, bet ir atrasti tinkamiausią sau.

Augantis susidomėjimas

Antradienio popietę „iRobot parduotuvės atidarymas subūrė gausybę svečių, tarp kurių buvo galima išvysti ir žinomų veidų bei žmonių, papasakojusių savo gyvenimo su robotu namuose privalumus: Rimvydą Širvinską-Makalių, Nidą Degutienę, kuri pasirūpino ir gardžiomis atidarymo vaišėmis, bei „Litexpo“ projektų vadovę Indrę Reimorienę.

Distribucijos Baltijos šalims vadovas Vitolds Birins neslepia džiugesio augančiu susidomėjimu „iRobot produktais: „Geriausia reklama yra patikimo žmogaus rekomendacijos, o „iRobot produktams jų netrūksta – juk geriau vieną kartą nusipirkti gerą, kokybišką siurblį robotą nei juos dažnai keisti“, – renginio metu pasakojo vadovas.

Robotas – lyg namų augintinis

Paprašius pašnekovų papasakoti, koks yra gyvenimas turint robotą, visi vienbalsiai sutaria, jog neįsivaizduoja, kaip anksčiau gyveno be jo. Kelionių organizatorius Rimvydas Širvinskas-Makalius sako, jog tvarkymasis niekada nebuvo jo pomėgis, tad siurblys robotas – tarsi išsivadavimas iš buities darbų. Jis robotui netgi suteikė vardą – taigi, jo „iRobot Roomba i7+“. – Kalifornija.

Labiausiai jį žavi tai, kad tam, jog Kalifornija pradėtų siurbimą, jam netgi nereikia būti namuose – pakanka programėlėje paspausti valymo mygtuką, o grįžus rasti švarius namus.

„Man netgi augintinio nereikia – siurblys robotas ne tik nereikalauja jokios priežiūros, bet dar ir namų švara pasirūpina“, – šypsosi R. Širvinskas-Makalius.

Daugiau laiko maloniems užsiėmimams

Tinklaraštininkė Nida Degutienė, visiems gerai pažįstama dėl savo unikalių kulinarinių sugebėjimų, pasakoja, jog ji, kadangi labai mėgsta gaminti maistą, labai nemėgsta tvarkytis, bet labai mėgsta tvarką, savo gyvenimo be siurblio roboto neįsivaizduoja. Jos namuose indų švara rūpinasi indaplovė, o grindų – „iRobot Roomba i7+“.

„Laiką, kurį praleisčiau siubliuodama namus, aš daug mieliau išnaudoju dar vienam patiekalui pagaminti ir žinau, kad po mano gaminimų viskas bus sutvarkyta. Anksčiau pykdavau ant namiškių, kad ne tik nenoriai padeda tvarkytis, bet dar ir trupinius ant grindų prie televizoriaus barsto, tačiau atsiradus siurbliui robotui šios smulkmenos man nė motais – taigi, dargi ir santykiai šeimoje pagerėjo. Atrodo, tiek nedaug iki tos švaros laimės reikia – vos vieno išmanaus prietaiso“, – juokiasi žinoma moteris.

Jai antrina ir „Litexpo“ projektų vadovė Indrė Reimorienė – anot jos, įsigijus siurblį robotą pagerėjo santykiai su vaikais ir vyru, nes dabar buities darbai perduodami jam. Taigi, nuo šiol savaitgaliai su šeima pradedami ne nuo kassavaitinio namų siurbliavimo, o nuo malonesnės veiklos drauge.

Pažintis – per asmeninę patirtį

Oze įsikūrusi „iRobot“ parduotuvė – pirmoji tokio tipo robotų įsigyjimo vieta Europoje, įkvėpta siekio būti visiškai atvirais pirkėjui ir suteikti jam galimybę būti užtikrintam dėl apsisprendimo. Distribucijos vadovas Baltijos šalims Vitolds Birins pasakoja, kad šiais laikais, kai asortimento gausa yra ypač išaugusi, klientui svarbiau nei bet kada anksčiau pasirinkti modelį, kuris būtų maksimaliai tinkamas jo grindims, aplinkai, šeimai, naminiams gyvūnams, laiko ekonomijai, valymo kokybei ir kitiems reikalavimams, nemokant už funkcijas, neatitinkančias unikalių jo poreikių.

Pašnekovo teigimu, produktų išbandymas realioje aplinkoje yra saugiausias ir paprasčiausias būdas priimti teisingą sprendimą. Be to, klientui jau radus sau tinkamiausią produktą, ne mažiau svarbu yra atsakingas požiūris į prietaisą visu jo eksploatacijos laikotarpiu – įmonės atstovas pasakoja, jog Baltijos šalyse esantys robotų servisai, garantuojantys popardaviminį aptarnavimą visiems produktams, pasižymi aukščiausios kokybės paslaugomis visoje Europoje ir priduria, jog standartinis vieno kliento problemos išsprendimas tetrunka 20 minučių.

Investicija į jaunąją kartą

„iRobot“ parduotuvė Ozo prekybos centre, atstovaujama „iRobot“ platintojų Baltijos šalyse dukterinės įmonės „Mano Robotas“, taip pat bus vieta, kur bus galima susitikti robotų entuziastams iš visos Lietuvos. P. Birins pasakoja, kad Rygoje esančiame distribucijos Baltijos šalims biure netgi yra įkurta robotų mokykla, kur, nepriklausomai nuo amžiaus, robotikos mokytis gali kiekvienas.

„Kai jausime, kad esame tam pasiruošę, apie šią unikalią ugdymo(si) vietą galėsime pagalvoti ir Lietuvoje – kaip bebūtų, šis socialinis projektas yra vienas iš dalykų, kuriuo mes labai didžiuojamės. Juk čia jaunoji karta turi unikalią galimybę įgyti svarbiausių robotikos pagrindų ir užmegzti neįkainojamų kontaktų, o tai šiuolaikiniame pasaulyje yra be galo naudinga“, – įžvalgomis apie norą užauginti pažangią kartą dalijasi pašnekovas.

Temos: