Plaukų stilistas Valerij Gigevič surengė namų vakarėlį – „UFF Square“ ir vėl šėlo iki paryčių
UFF ir UFF Square savininkas, plaukų stilistas, dizaineris, įkvėpėjas Valerij Gigevič jau ne pirmą kartą, spalio 31-ąją, tradiciškai rengia „namų“ vakarėlį UFF SQUARE. Tai pirmiausia duoklė klientams, komandai ir draugams. Tačiau šiemet vakarėlio koncepcija šiek kiek pasikeitė – nuo šių metų vakarėlis bus rengiamas pagal WHAT’S GOING ON sampratą.
Per beveik 10 metų UFF egzistavimo Valerijus ne kartą pristatė kažką naujo UFF – naujas idėjas, koloboracijas su žinomais prekių ženklais, vakarėlius. Ir visada žiūrėjo kelis žingsnius į priekį – vertė idėjas tradicijomis. Ir šįkart WHAT’S GOING ON nebuvo išimtis – dabar tai tapo tradicija, kuri kartosis metų metus.
“Tai kasmetinė tradicija padėkoti mūsų klientams, visai komandai ir visiems mūsų draugams už tai, kad jie yra tokie kokie yra, už tai, kad daugelis iš jų lieka mūsų nuolatiniais klientais. Už tai, kad komanda palaiko pačią idėją, kurią turi UFF.
Šiais metais mes nusprendėme padaryti kažką neįprasto, kažkuo nustebinti klientus, svečius, draugus ir pačius save. Todėl mes ilgai svarstėme, kas tai galėtų būti. Gan ilgai mes bendradarbiaujame su Label. M, kuris yra oficialus ir vienintelis plaukų kosmetikos atstovas Londono mados savaitėje ir čia Lietuvoje Label. M yra vienas didžiausių X FAKTORIAUS rėmėjų. Mums artima Label. M mintis – įkvėpti ir plėtoti kūrybiškumą ir individualumą tarp profesionalių stilistų ir klientų visame pasaulyje.
Kaip žinoma, UFF yra ne tik salonas, tai ne tik apie kirpimo priemones ir kosmetologiją, tai pirmiausia – gyvenimo būdas, ir mes norime įkvėpti vieni kitus ir mūsų klientus. Štai kodėl šiais metais mes kartu su Label. M nusprendėme su SUPASTAR pagalba sukūrti kažką naujo, kas įkvėps mus, mūsų svečius ir mūsų klientus.
Iš paskutinės Londono mados savaitės Label. M atsivežė ryškiausias ir drąsiausias sekančio sezono tendencijas. Mes labai norėjome tai jums parodyti, bet labai nenorėjome to daryti nuobodų pristatymo būdu. SUPASTAR, kurie užsiima hologramų kūrimu, pasiūlė parodyti visa tai hologramų forma. Label. M iškart palaikė šią idėją ir kartu pradėjome dirbti ties įgyvendinimu.
Mūsų bendradarbiavimui su Label. M tai žingsnis į priekį ir žingsnis į ateitį. Label. M kaip prekės ženklas parodė, kaip mato mados industriją ateityje. Mados industrija, profesionalios plaukų kosmetikos industrija, turi žingsniuoti koja kojon kartu su naujausiomis tendencijomis, kartu su inovacijomis ", – pasakoja pats Valerijus.
Be šokių ir geros nuotaikos, renginio svečiai pamatė ryškiausias, drąsiausias artėjančio sezono tendencijas, galėjo susipažinti su Label. M inovatyvia kosmetika plaukams, taip pat prisiliesti prie ateities, ir turėjo galimybę tapti holograma, pasidarius neįprastą selfį. Kaip ir visada, UFF SQUARE vakarėlis buvo netipiškas, nepanašus į kitus vakarėlius rengiamus šią dieną. Tačiau būtent už tai, klientai, komanda ir draugai pasirenka UFF.