Plaukų stilistė R. Morozovienė pristatė naują savo salono pavadinimą

„Cut Code“ atidarymas / V. Graužinytės nuotr.
„Cut Code“ atidarymas / V. Graužinytės nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2017-11-09 14:00
AA

Trečiadienio vakarą plaukų stilistės Rūtos Morozovienės valdomas grožio salonas prekybos ir pramogų centre „Ozas“ pristatė savo naują pavadinimą „Cut Code“. Susipažinti su salono naujienomis susirinko TV laidų vedėja Laura Imbrasienė, menininkė Agnė Kišonaitė, atlikėjos Ingrida Martinkėnaitė, Rasa Kaušiūtė, stilistas Joringis Šatas, „Mis Lietuva“ titulo savininkė Gritė Maruškevičiūtė.

Jiems Rūta pristatė privataus prekės ženklo „Cut Code“ plaukų priežiūros priemonių liniją, kurią pirmieji išmėgino modeliais renginyje tapę Vaida Genytė, Erika Vitulskienė, Povilas Meškėla, Vladas Kovaliovas ir Gabrielius Vagelis.

„Sprendimą keisti salono pavadinimą ir pradėti dirbti individualiai priėmiau atsižvelgdama į ilgametę darbo patirtį ir, visų pirma, į salono nuolatinių klientų poreikius. Ir iki šiol visas mano bei kolegių dėmesys buvo skiriamas jiems – didžiąją dalį mūsų klientų pažįstame jau ne vienerius metus, žinome jų pageidavimus, norus, subtilias plaukų savybes. Tai skatina kasdien tobulėti. Tuo pačiu norisi toliau plėtoti ir stiprinti tai, kas per darbo metus sukurta, o naujas salono pavadinimas tam dar labiau įpareigoja“, – sako šukuosenų meistrė.

Pasak jos, vienas iš projektų, plėtotas valdant saloną, pasufleravo ir naują jo pavadinimą. „Ne vienerius metus vykdėme projektą „Cut Code“, kuriam parinkdavome tris modelius – moteris, kurios skiriasi tiek savo išvaizda, tiek gyvenimiška patirtimi. Joms sukurtas šukuosenų stilius tapdavo modelius jungiančiu kodu, kuriuo komunikuodavome jas vienijančias charakterio, gyvenimo būdo savybes, požiūrį į tam tikrus dalykus ir tuo pačiu atskleisdavo jų išskirtinumą, stipriąsias puses.“

Sukvietusi nuolatinius klientus į pavadinimą pakeitusį saloną, R. Morozovienė jiems taip pat pristatė Italijoje gaminamą privataus prekės ženklo „Cut Code“ plaukų priežiūros priemonių liniją, kurią sudaro šampūnas, kaukė ir aliejus.

„Cut Code“ atidarymas / V. Graužinytės nuotr.

„Ne vienerius metus rūpindamasi klientų plaukais matau, ko jiems labiausiai trūksta. Neatsitiktinai vieno seminaro Italijoje metu įsidėmėjau vietos gamintojus – nedidelį, šeimos valdomą fabriką, kuriame gaminama natūrali, plaukus puoselėjanti, maitinanti kosmetika. Padedama Italijoje gyvenančios lietuvės, pradėjau su jais bendradarbiavimą ir šiandien, kartu su nauju salono pavadinimu, Lietuvoje pradedame prekybą mūsų prekės ženklo plaukų priežiūros priemonėmis“, – sako R. Morozovienė.