Po antrojo savaitgalio „Redirected / Už Lietuvą!“ pajamos pasiekė 2,4 milijonus litų
Režisieriaus Emilio Vėlyvio naujasis filmas „Redirected / Už Lietuvą!“ ir toliau renka pilnas kino teatrų sales – antrasis filmo rodymo savaitgalis buvo ne ką mažiau sėkmingas nei pirmasis, ir surinko 44 tūkst. žiūrovų bei 0,724 mln. litų pajamų. Tokiu būdu vos per pusantros savaitės kino juosta į didžiųjų Lietuvos miestų kino teatrus priviliojo 140 048 kino gerbėjų bei surinko 2,423 mln. litų pajamų. Pagal pastarąjį skaičių „Redirected / Už Lietuvą!“ jau įkopė į visų laikų pelningiausių filmų, rodytų Lietuvos kino teatruose, šešetuką, tačiau sustoti nežada.
Tarp lietuviškų daugiausiai pajamų generavusių filmų „Redirected / Už Lietuvą!“ jau užima trečiąją vietą.
„Premjerinis savaitgalis buvo sėkmingos filmo rinkodaros ir Emilio Vėlyvio vardo žinomumo rezultatas. Tačiau ir toliau netuštėjančios kino salės – vidutiniškai vieną seansą stebi apie 200 žiūrovų – parodo, kad filmas lietuviams labai patinka, jie kino juostą rekomenduoja savo draugams, todėl belieka tik įvertinti svarbiausią darbą – filmo režisieriaus“, – teigia filmo prodiuserė Daiva Jovaišienė.
Aukštas įvertinimas filmą lydi ir tarptautinėje filmų svetainėje IMDB.com – 7 tūkstančiai lankytojų lietuviškai kino juostai vidutiniškai jau paskyrė labai aukštą 9,6 balą.
„Redirected / Už Lietuvą!“ sklaida ir platinimu Lietuvoje užsiima pačios filmo kūrėjų komandos įkurta kompanija „Cinema Cult Distribution“. „Pasiryžome žengti Lietuvos kino industrijoje dar neišbandytu keliu ir nusprendėme patys prisiimti atsakomybę už filmo komunikaciją, sklaidą ir platinimą. Pirmieji rezultatai patvirtina, kad toks sprendimas buvo teisingas ir sėkmingas, nors ir nelengvas, kadangi tuo pačiu metu reikėjo rūpintis ir filmo postprodukcijos, ir kitais darbais“, – sako D.Jovaišienė.
Per pirmąjį, premjerinį savaitgalį E.Vėlyvio kino juosta pagerino visus Lietuvos kino teatrų rekordus – ir pagal žiūrovų skaičių, ir pagal uždirbtas pajamas.
„Redirected / Už Lietuvą!“ sukūrė prodiuserių kompanija „Kino kultas“. Oficialus filmo gerbėjų puslapis socialiniame tinkle „Facebook“ jau surinko daugiau nei 30 tūkst. gerbėjų.