Šis pavasaris – popmeno sezonas
Šis pavasaris – tarsi dainuojančių spalvų sezonas. Mados savaičių nuotraukos neleidžia pamiršti, kad drabužis – ne tik apsauga nuo šalčio, bet ir tuščia drobė dizaineriui. O mados namai, regis, šį sezoną turi ką pasakyti! Pasižvalgykime į margus, raibuliuojančius, popmeno kūrinius primenančius drabužius ir aksesuarus.
Popžanras – saldus, lengvas ir skanus. Greitai suvartojamas, nerimtas, lengvabūdiškas, tačiau ir lengvai atkreipiantis dėmesį. Akivaizdu, kad popstilius – toli gražu ne visiems priimtinas, bet susipažinti su juo tikrai verta!
► Pieva palaidinėje
Ryškūs gėlių žiedai Andy Warholo plakate ir po kelių dešimtmečių atsikartojantys motyvai mados novatorės Muccios Prados kūryboje:
► Hologramų žaidimai
Visai kaip mokykloje! Kas iš mūsų nemėgo sąsiuvinių ir liniuočių, kuriuos pasukus keisdavosi paveikslėliai? Dizainerė Stella McCarntey pristatė dirbtinės odos futuristinę delninukę. Tokia puikiai pagyvins kuklų, pastelinių spalvų aprangos derinį.
► Ekstravertiški mezginiai. Būna ir tokių!
Žaibuojančios emocijos komiksų kūrėjo Roy’aus Lichtensteino drobėje ir animaciniai žaibai, puošiantys dizainerio Marcuso Lupferio megztinį:
► Ryški tarsi saldainio popierėlis
Raudonas, rožinis arba oranžinis, šviečiantis ir matomas iš tolo gatvėje krepšys. Tokia rankinė – tai spalvos šokas nuobodžiai drabužinei. Gal ryški spalva yra būtent tai, ko trūksta vitaminų išsiilgusioms moterims?
► Mados efektų kokteilis
Raštai, medžiagos, formos, detalės, puošyba – sunku ir apibūdinti vienu žodžiu tokį margumyną. Akivaizdu: minimalizmui vietos čia tikrai nėra. Ir šią kryptį kasmet renkasi vis daugiau dizainerių.
► Prekių ženklų jūra
Prancūzų mados namai Louis Vuitton dažnai mėgsta masinių drabužių audinius išmarginti prekių ženklais, miestų vardais ar tiesiog... taškeliais. Ir juos kuria ne bet kas, o svarbiausių pasaulio aukcionų sąrašų viršūnėse besipuikuojantys menininkai Takeshi Murakami, Stephenas Sprouse’as ir Yayoi Kusama.
► Psichodelinis vakarėlis
Pasibaigus Londono mados savaitei praėjusį rugsėjį, internete vis dar populiariausios Burberry kolekcijos nuotraukos. Eilė merginų, pasipuošusių žibančiais ir tviskančiais lietpalčiais, išsirikiavusių spalvų gamos tvarka, traukė žiūrovų akis. „Per ilgai būname rimti. Kodėl gi pavasario nepaįvairinus spalvota metalo folija?“ – duodamas interviu atvirai kalbėjo dizaineris Christopheris Bailey.
Tekstas Akvilės Lesauskaitės