Prabanga alsuojančios Liutauro Salasevičiaus vakarinių suknelių kolekcijos modeliais tapo ir žinomos moterys

Liutauro Salasevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Liutauro Salasevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-03-04 19:55
AA

Gyventi mada, tik dėl mados ir su mada – tokią mantrą gerai žino kiekvienas dizaineris. O štai vakarinių suknelių kūrėjas, vestuvinių suknelių genijus Liutauras Salasevičius pirmadienį pristatė jau penktąją savo sukurto prekinio ženklo „Madam pareis vėliau“ kolekciją.

„Mane įkvepia pats gyvenimas, nuolatinis mokymasis ir netobulos, bet todėl ir nuostabios moterys, – prieš pristatymą sakė dizaineris L.Salasevičius. – Juk dauguma moterų mėgsta puoštis ir ne tik išskirtinėmis progomis atrodyti ypatingai“. Būtent tą ypatingą grožį buvo galima justi stebint kolekciją.

Liutauras Salasevičius pristatė naują „Madam pareis vėliau“ vakarinių suknelių kolekciją (92 nuotr.)
+86

Pirmoji podiumu  žengė verslininkė, buvusi grupės „ŠarkA“ narė Kristina Ivanova. Ji devėjo aukso ir kūno spalvos, trumputę ir blizgiais papuošimais nusėtą suknelę. Merginos galvą puošė turbanas, o visų nuostabai kyšojo ne šviesių, o raudonų plaukų kuokštas. Dizainerio suknelę demonstravo ir manekenė Vaida Grikšaitė-Česnauskienė, kurios galvą puošė turbanas su kyšančiais baltais kaip sniegas plaukais. Tarp modelių pasirodė ir atorės Aušra Štukytė ir Milda Štakėnaitė. Visos virtusios elegancijos etalonais.

Liutauro Salasevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Siluetas – rafinuota klasika

Liutauras Salasevičius visus žavi savo rafinuotu ir gerąja prasme senamadišku skoniu. Jo kolekcijoje nepamatysi kvadratinių sijonų, neaiškių formų, linijų ar postmodernių raštų. Kiekviena detalė yra apgalvota, o linija – argumentuota. Šio dizainerio braižas ir suknelių siluetas – klasikinis. Kartais primenantis šeštojo dešimtmečio glamūra ir spindesį, kartais – gotikinį, raštais ir detalėmis prisotintą blizgesį.

Kolekciją sudarė trys dalys, tad tunikas pakeitė elegantiškos, kūno linijas išryškinančios suknelės. Pastarosios buvo pakeistos, organiškomis it antra  moters  oda, ilgomis, žemę glostančiomis vakarinėmis suknemis.  Lažinuosi, kiekvienas vyras norėtu kristi  po L.Salasevičiaus suknele vakarui pasipuošusios damos kojomis.

Liutauro Salasevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Medžiagos – nuo perregimų iki sluoksniuotų

Nors daugelis sako „mažiau yra daugiau“, tai negalioja Liutauro šedevrams. Tiksliau, sąlyginai galioja. Jis tarsi koks šamanas ar burtininkas – sugeba ir pažiūros neaprengdamas moters ja papuošti prabanga. Iš tiulio sukurta trumputė suknelė (žinoma,  su reikalui esant prisegamu ilgu sijonu – aut.past.) reikiamose vietose papuošta nėriniais ir blizgučiais. Taip suteikiama laisvė ne tik vaizduotei, bet ir moteriškumui. Kolekcijoje akcentuojamas moters kūno grožis – subtiliai atidengiami pečiai, nugara, liemenuoti siluetai.

Dizaineris naudoja prabangias medžiagas – aksomą, gipiūrą, šilką padabintą blizgučiais ir nėriniais – kurios dar labiau išryškina moters priginmtinę teisę gundyti. Dizaineris nelinkęs leistis į subtilybes ir dviprasmybes, jo moteris – tvirtai stovinti ant žemės, nuginkluojanti blakstienų kirčiais ir pusryčiams valganti savo mylimųjų galvas. Tačiau jokiu būdu ne vulgari.

Liutauro Salasevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Spalvos ir aksesuarai

Nors  Liutauras – juodos spalvos gerbėjas (net jo pirmoji kolekcija „Našlės dienoraštis“ buvo visiškai juoda – aut.past.), šioje kolekcijoje vyravo kur kas daugiau tonų – auksinė, pilka, dramblio kaulo, smėlio, Davido Lyncho filmus primenanti sodriai mėlyna, bronzinė, juoda ir balta. Tiesa, grynai baltos spalvos modelių buvo mažai. Net kolekciją vainikavusi ir uždariusi suknelė buvo nei tradiciška balta, nei Liutauriškai juoda. Ji buvo abiejų tarpusavyje susipynusių, filosofiškai žiūrint „gėrio“ ir „blogio“ spalvų.

Naujausioje pasipuošti iškilmingam vakarui skirtoje kolekcijoje dominuoja netradiciniai ilgi kirpimai, nėriniai, kruopščiai atliktos rankų darbo aplikacijos. Viską nukloja lengvos gotikos dulkės.

Milžinišką dėmesį, žinia, dizaineris skyrė ir jo kolekciją papildančiais aksesuarais. Batai tai tobulai derėjo prie suknelės, tai kūrė eklektišką moters įvaizdį. Galvas papuošę, rožes primenantys turbanai taip pat buvo prabangų suknių spalvų. Žinoma, blizgučiai, nėriniai ir papuošimai galvos apdangalams – privalomas akcentas. Kaip ir masyvūs, blizgūs ausyse siūbuojantys auskarai.

Dizaineris siūlo rytietišką turbaną derinti su kepuraitėmis-tabletėmis, masyviais indiškais auskarais, puošniomis stručio plunksnomis. Visos detalės, pasak L.Salasevičiaus, turėtų pabrėžti kolekcijoje dominuojančias tamsias bei kūno spalvas.

Penktoji stilisto kūrybos istorijoje kolekcija skirta moteriai, mėgstančiai puoštis ir būti pastebėta, drąsiai ir besididžiuojančiai savo natūraliu kūnu.

Liutauro Salasevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.