Prekybos tinklas „Rimi“ sumažino įprastas kainas daugiau nei 300 mėgstamų prekių
„Rimi“ perku ir man ramu“ – tokiu šūkiu prekybos tinklas „Rimi“ skelbia visoje Lietuvoje sumažinęs daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastas kainas, sudarydamas savo pirkėjams galimybę tokias prekes tinklo parduotuvėse įsigyti už bene žemiausią kainą rinkoje. Specialiu euro ženklu pažymėti produktai apims įvairias prekių kategorijas: pieno, duonos, vaisių, daržovių, mėsos, žuvies, taip pat svarbiausių higienos prekių – dantų pastos ar sauskelnių. Šiuo žingsniu siekiama pirkėjams suteikti stabilumo ir galimybę ne tik akcijų metu, bet ir kasdien vienoje parduotuvėje įsigyti kasdienio krepšelio produktus ir sutaupyti.
Bene mažiausios kainos rinkoje
Prekybos tinklas „Rimi“, vertindamas savo pirkėjų įpročius, nuo balandžio 25 d. sumažino daugiau nei 300 mėgstamų prekių įprastas kainas. Tai prekybos tinklo lankytojams padės ne tik sutaupyti, bet ir leis nebesiblaškyti tarp keleto prekybos centrų vieno apsipirkimo metu. Anot „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, tai padės žmonėms lengviau planuoti savo apsilankymus parduotuvėse.
„Palaikydami savo pirkėjų siekį efektyviai planuoti kasdienes išlaidas, palyginome ir sumažinome daugiau nei 300 jų mėgstamų prekių įprastas kainas iki bene žemiausių rinkoje. Sumažinome įvairių prekių, kurių gali prireikti kasdieniniam gyvenimui, kainas: šviežios mėsos ir jos gaminių, žuvies produktų, pieno, grietinės, jogurtų, sūrio produktų ir sūrio gaminių. Taip pat duonos, kruopų, makaronų, kosmetikos, buities ir kitų kasdienio apsipirkimo prekių. Šios prekės „Rimi“ tinklo parduotuvėse ir elektroninėje „Rimi“ parduotuvėje bus žymimos specialiu euro ženklu. Mums labai svarbus pirkėjų noras sutaupyti ir apsipirkimo patirties kokybė, tad imamės visų priemonių, jog jį palengvintume“, – sako Vaidas Lukoševičius.
Apklausa parodė pirkėjų lūkesčius
Tam, kad tinkamai įvertintų pirkėjų poreikius, prekybos tinklas „Rimi“ atliko apklausą, kurioje įvairaus amžiaus žmonių klausė apie jų apsipirkinėjimo įpročius. Pasak „Rimi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovės Dalios Čenkienės, apklausa leido pamatyti, kad pirkėjai aktyviai ieško geriausios kainos pasiūlymų tarp įvairių prekybos vietų.
„Atlikta apklausa rodo, kad 40 proc. pirkėjų stebi kainas skirtinguose prekybos centruose. Nuo šiol pirkėjams nebereikės to daryti – prekybos tinklo „Rimi“ pristatoma kampanija leis mėgstamas prekes už patrauklią kainą įsigyti vienoje vietoje. Taigi, nebereikės rinktis tarp keleto skirtingų prekybos vietų, norint susirinkti savo kasdienį produktų krepšelį, užteks vos vieno apsilankymo „Rimi“ fizinėje parduotuvėje arba užsakymo suformavimo elektroninėje erdvėje“, – sako Dalia Čenkienė.
Renkantis prekybos centrą apsipirkimui, dažno pirkėjo pagrindinis rodiklis – mažos kainos visada. „Net 35 proc. apklaustųjų nurodė, kad renkantis prekybos tinklą, jiems svarbiausios parduotuvėse esančios geros kainos ne akcijų metų, taigi, pirkėjams be galo svarbus kokybės ir kainos santykis. „Rimi“ prekybos tinkluose stengsimės jį suteikti ir sieksime, kad žmonės savo apsipirkimus planuotų mūsų parduotuvėse“, – sako „Rimi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė.
Pirkėjai apklausoje pažymėjo, kad jiems paprasčiau būtų ir apsipirkinėtų vienoje parduotuvėje, jei žinotų, kad joje visada ras geras kainas kasdien.
„Nuo infliacijos bei kainų augimo pavargę pirkėjai nori stabilumo ir galimybės rinktis vieną prekybos centrą vietoje kelių skirtingų. Taigi, vertėtų prabrėžti, kad šios programos tikslas nėra pasiūlyti laikinų nuolaidų atskiriems produktams. Norime, kad mūsų pirkėjai mėgstamus produktus geromis įprastomis kainomis „Rimi“ galėtų nusipirkti kasdien“, – sako V.Lukoševičius.
Specialiu euro ženklu pažymėtų prekių kainos bus taikomos visiems „Rimi“ klientams, nepaisant to, ar jie turi lojalumo kortelę, ar apsipirkinėja be jos.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.