Prestižiniame Paryžiaus prekybos centre – unikali lietuvių ekspozicija

Prekinio ženklo "About" ekspozicija Paryžiuje/Organizatorių nuotr.
Prekinio ženklo "About" ekspozicija Paryžiuje/Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Prabangiausiame Paryžiaus prekybos centre „Le Bon Marche“ savo produkcija pradėjęs prekiauti drabužių ženklas „About“ sulaukė neeilinio kvietimo – šalia nuolatinės savo gaminių ekspozicijos įkurti išskirtinę ekspozicinę erdvę (angl. pop-up). Joje lietuviškas prekių ženklas pristatomas kaip tvarios mados tendencijų formuotojas – konceptualiomis instaliacijomis garsėjančiame prekybos centre tai pirmas atvejis lietuviškos mados istorijoje.

„Vien galimybė prekiauti savo produkcija šioje prestižinėje vietoje yra didžiulis pripažinimas – esame vieni iš kelių lietuviškų prekių ženklų, kurie gali didžiuotis tokiu pasiekimu. Paryžiaus „Le Bon Marche“ patenka tik patys geriausi, vidutiniokų čia nebūna, o galimybės savo prekių ženklą pristatyti atskiroje erdvėje sulaukia vienetai. Savo pop-up ekspoziciją kūrėme bene pusmetį – siekėme „About“ identitetą atskleisti ne tik per estetinį vaizdą, bet ir per siunčiamą žinią“, – pasakoja „About“ pardavimų vadovė Judita Panovienė.

Ekspozicijos pažiba – sojos pluoštas

„About“ prekių ženklo pop-up erdvės sprendimą sukūrė interjero ir objektų dizaino studija „Moa“. Dizainerės Miglė Nainytė ir Austė Kuliešiūtė ieškojo sprendimo, kuris atspindėtų gamtos cikliškumą ir jo santykį su žmogumi.

„Kūrybines idėjas paskatino „About“ filosofija – sąmoningumas, natūralumas, darnus žmogaus santykis su gamta. Siekėme sukurti pasakojimą, kuris atspindėtų lėtos mados (angl. slow fashion) vertybes. Sukūrėme architektūrišką kompoziciją iš gipso, užpildėme ją dirvožemiu ir visiškai atsitiktinai subėrėme į jį pupelių sėklas. Kaip ekspozicija atrodys, kai pupelės pradės dygti – galėjome tik įsivaizduoti“, – pasakoja „Moa“ dizainerės.

Per kelias savaites pupelės sudygo, kompozicijoje suformuodamos išraiškingus reljefus. Daigų augimas, šaknų skverbimasis ir netikėtų formų skaldymas, lapų sprogimas – visi šie procesai yra nesibaigiantys, todėl ekspozicija yra gyva, besikeičianti. „Nuolat skubančiam žmogui siekėme pademonstruoti gamtos galią, o gamtos procesams – suteikti laisvę. Galutinio rezultato negalime prognozuoti, tačiau procesas mus labai įkvepia“, – pridura „Moa“ dizainerės.

Prekinio ženklo "About" ekspozicija Paryžiuje/Organizatorių nuotr.
Prekinio ženklo "About" ekspozicija Paryžiuje/Organizatorių nuotr.
Prekinio ženklo "About" ekspozicija Paryžiuje/Organizatorių nuotr.
Prekinio ženklo "About" ekspozicija Paryžiuje/Organizatorių nuotr.

„Veganiški“ pluoštai atveria ir kitų prestižinių prekybos centrų duris

Naujausioje „About“ kolekcijoje dominuoja natūralūs, gamtoje suyrantys pluoštai, dažnai pavadinami „veganiškais“. SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ kuriamais gaminiais susidomėjo ne tik „Le Bon Marche“ – šiais metais jais pradėjo prekiauti ir kiti garsūs prekybos tinklai: „KaDeWe“ Vokietijoje, „Shinsegae“ Pietų Korėjoje, „Framework“ Japonijoje. Šie pasiekimai yra puikus įrodymas, kad vartotojai tampa sąmoningesni, prekybininkai drąsiai reaguoja į besikeičiančius pirkėjų poreikius, o gamintojai privalo ir toliau telkti visas pastangas į švarią ir ekologišką gamybą.

„Le Bon Marche“ – istorinis prekybos centras Paryžiuje, kuriame pirmą kartą pirkėjams buvo pasiūlyta po vienu stogu įsigyti skirtingų prekių. Naują požiūrį į apsipirkimo patirtį suformavęs prekybos centras iki šiol savo pirkėjams siūlo netikėtas naujoves, čia savo gaminiais prekiauja garsiausi prekių ženklai iš viso pasaulio. Prekybos centro pastatą projektavo pats Eifelio bokšto architektas – Gustavas Eifelis.