Pristatyta popkultūrą ir gatvės stilių sujungianti „Moschino [tv] h&m“ kolekcija

Renginio akimirka (5)
Renginio akimirka (5)
Šaltinis: Žmonės
A
A

Lapkričio 6-osios vakarą Vilniuje kviestiniams svečiams buvo pristatyta išskirtinė „Moschino [tv] h&m“ kolekcija. Šios kompanijos ambasadorėmis Lietuvoje tapo Karolina Meschino, Ieva Stasiulevičiūtė ir Austėja Jablonskytė.

„Moschino [tv] h&m“ – tobula partnerystė šiandieniniame mados pasaulyje, sujungianti popkultūrą, gatvės stilių, logotipus bei prabangą. Tai kolekcija, kupina gyvumo, žaismingumo ir humoro. Jeremy Scott sukūrė naujas kolekcijas moterims ir vyrams bei visą aksesuarų asortimentą, o taip pat ir aksesuarus šunims.

„Moschino“ misija – žaisti su mada. Tad nenuostabu, kad kolekcija pasižymi originaliais siluetais, netikėtomis formomis ir gyvybingu humoro jausmu, kuriuo gausiai nusagstyti visi kolekcijos modeliai. Manija dėl garsiojo auksinio logotipo, drabužius puošiantys Jeremy mėgstamiausi Disnėjaus animacinių filmų personažai, žaismingas prekės ženklo bendradarbiavimas su „MTV“ ir prašmatnių Italijos vakarėlių įkarštis – viskas byloja apie nesibaigiantį malonumą. Kiekvienas modelis perteikia dizainerio aistrą „Moschino“ kūrybiniam palikimui ir pulsuoja užkrečiama popkultūros energija, nuo kurios prekės ženklas tapo neatsiejamas šiam dizaineriui atėjus dirbti kūrybiniu vadovu.

„Labai džiaugiuosi dėl „Moschino [tv] h&m“. Visą gyvenimą dirbau siekdamas užmegzti ryšį su žmonėmis per madą, o ši bendradarbiavimo galimybė leis man pasiekti daugiau savo gerbėjų, nei iki šiol būčiau galėjęs tai padaryti“, – teigia Jeremy Scott, garsių mados namų kūrybinis vadovas.