Psy dainos „Gentleman“ vaizdo klipas „YouTube“ pažiūrėtas jau 10 milijonų kartų
„Gangnam Style“ žvaigždės Psy naujasis vaizdo klipas „YouTube“ per mažiau nei 24 val. po ilgai laukto naujo šokio pristatymo buvo peržiūrėtas daugiau kaip 10 mln. kartų, rodo sekmadienio duomenys.
Šeštadienį ši Pietų Korėjos popmuzikos žvaigždė pirmą kartą pademonstravo naują siūbavimo klubais šokį, kuris pristatomas su nauju singlu „Gentleman“ ir kuriuo siekiama pakartoti pasaulinę „Gangnam Style“ ir „jojimo“ šokio sėkmę.
Klipas, kuris buvo paskelbtas kitą dieną po to, kai naujoji daina pasirodė viso pasaulio interneto parduotuvėse, per 15 valandų buvo peržiūrėtas 10,7 mln. kartų. Šokio ir klipo debiutas įvyko per sausakimšą koncertą Pietų Korėjos sostinėje Seule.
Klipe Psy su savo įvaizdžio dalimi tapusiais akiniais nuo saulės šoka įvairiose vietose Seule ir aplink jį, tarp jų – prašmatnioje drabužių parduotuvėje, restorane ir plaukimo baseine.Naujojoje dainoje – satyroje apie „džentelmenu“ besivadinantį vyrą, kuris vakarėlio metu bando vilioti moteris, – yra daugiau angliškų žodžių nei „Gangnam Style“ ir tai yra aiški duoklė naujai atrastai dainininko pasaulinei auditorijai.
„Leiskit papasakot apie save. Aš – toks žavuolis, drąsus, smarkus ir su humoro jausmu“, – dainuoja Psy korėjietiškai. Po šių žodžių eina angliška frazė: „Aš esu motina-tėvas džentelmenas“.
„Priversiu tave prakaituot. Padarysiu tave šlapią. Ar žinai, kas esu? Šlapias Psy!“ – dainuoja jis angliškai.Taip pat paprastos ir įsimenamos melodijos daina iškart iškilo į populiariausių atsisiunčiamų kūrinių sąrašų pirmąsias vietas pustuzinyje Pietų Korėjos internetinių muzikos parduotuvių, tačiau reakcija socialiniuose tinkluose buvo prieštaringa.
„YouTube“ paskelbtas ankstesnis jo klipas „Gangnam Style“ ir, ypač, „jojimo“ šokis pernai pavertė dainininką pasauline žvaigžde.
Ši satyra apie prabangų gyvenimą Seulo Gangnamo rajone tapo labiausiai žiūrimu visų laikų „YouTube“ klipu – nuo debiuto praėjusių metų liepą jis buvo pažiūrėtas daugiau kaip 1,5 mlrd. kartų.
Psy, kuris Pietų Korėjoje jau buvo įsitvirtinęs atlikėjas su šešiais išleistais albumais, nuo pat savo debiuto 2011-aisiais kūrė savitą linksmos, sprogstamosios muzikos ir ekstravagantiškos scenos personos stilių.