„Ralph Lauren“ reklaminiu veidu pirmąkart tapo didesnių apimčių modelis – Robyn Lawley

Robyn Lawley / „Ralph Lauren“ nuotr.
Robyn Lawley / „Ralph Lauren“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Didesnių apimčių, nei įprasta mados pasaulyje, modeliai vis labiau skverbiasi ant žurnalų viršelių („Vogue Italia“, „Glamour“) ir į mados namus (tokius kaip „Burberry“). Tačiau Robyn Lawley (23) pateko ten, kur jos apimčių modeliams iki šiol dar nebuvo pavykę. Ji tapo „Ralph Lauren“ reklaminiu veidu.

Laidoje „Good Morning America“ garsus modelis paskelbė, kad tapo pirmąja „First Plus“ apimčių manekene, atstovausiančia „Ralph Lauren“ mados namas, rašo Huffingtonpost.com.

R.Lawley, kurios dėvimų drabužių dydis yra 40, džiaugiasi savo sėkme ir tiki, kad ateityje bus vis daugiau didesnių apimčių modelių.

„Niujorke dirba tiek daug tokių modelių ir joms taip gerai sekasi, jog, manau, viskas toliau tik gerės“, – neabejojo Robyn ir išreiškė viltį, kad kiti mados ženklų atstovai paseks šiuo pavyzdžiu.