Raudonu kilimu į parduotuvės „H&M“ atidarymą Vilniuje atžingsniavusios garsenybės iš lentynų „šlavė“ drabužius

Vaida Grikšaitė-Česnauskienė ir Aleksandras Pogrebnojus / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Vaida Grikšaitė-Česnauskienė ir Aleksandras Pogrebnojus / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-08-22 20:00
AA

Ketvirtadienį, 20 val., Vilniuje duris trumpam atvėrė daugelio labai laukta švedų greitosios mados drabužių kompanijos „H&M“ parduotuvė. Tikrasis atidarymas pirkėjams įvyks šeštadienį, o į specialią šventę ketvirtadienio vakarą kvietimus gavo bene 600 svečių – pramogų, mados ir verslo pasaulio atstovų. Kelią į drabužių parduotuvę jiems rodė nutiestas raudonas kilimas.

Visiems, apsilankiusiems parduotuvės atidaryme ketvirtadienį, buvo suteikta galimybė įsigyti drabužius su 20 procentų nuolaida, tad nenuostabu, kad didžioji dalis svečių viena akimi ieškojo pažįstamų, kita – naršė po drabužių kabyklas ir lentynas.

Vienoje rankoje laikydami šampano taurę, kitoje svečiai jau spaudė išsirinktus drabužius ir laukė savo eilės šalia matavimosi kabinų nutįsusiose eilėse.

Garsenybės užplūdo pirmąją „H&M“ parduotuvę Vilniuje (89 nuotr.)
+83

Pirmojo trumpo vizito į parduotuvę užsuko Ieva Daugirdaitė, Gabrielė Martirosianaitė, Gytis Ivanauskas, Agnė Jagelavičiūtė, Aleksandras Pogrebnojus, Monika Račiūnaitė, Vaidas Baumila, Donatas ir Dainė Baumilos, Romas Zabarauskas, Rytis Širvaitis, Justė Arlauskaitė-Jazzu, Agnė Grigaliūnienė, Skaiva Jasevičiūtė, Saugirdas Vaitulionis, Vaida Grikšaitė-Česnauskienė, Sandra ir Saulenė Chlevickaitės ir daugelis kitų žinomų veidų.

Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusi pirmoji Lietuvoje „H&M“ parduotuvė – didžiausia visose Baltijos šalyse, jos plotas 3500 kvadratinių metrų.

Rinko drabužius vaikams

Štai modeliai Vaida Grikšaitė-Česnauskienė ir Monika Račiūnaitė pirmiausia žvalgėsi drabužių ne sau, o vaikams.

Du sūnus, Deividą ir Rojų, auginanti futbolininko Deivido Česnauskio žmona Vaida vos įėjusi į vaikų skyrių čiupo vaikiškus marškinėlius su Barcelonos futbolo komandos atvaizdu.

„Man aktualiausia yra vaikiški drabužiai. Čia yra mano mažųjų mėgstamiausi paveikslėliai, štai radau Barselonos komandos marškinėlius – bus dovanų“, – kalbėdama su Žmonės.lt džiaugėsi Vaida. Ji taip pat prasitarė, kad mielai „H&M“ parduotuvėje renkasi ir namams skirtas prekes.

Pasak tituluotos gražuolės, šioje parduotuvėje jauni ras daug drabužių ir patikino, kad už tokią kainą kokybė yra tikrai gera.

Kita jauna mama M.Račiūnaitė, sutikta moteriškų drabužių skyriuje, sakė, kad išsirinko drabužių ir sau, ir savo sūnui Mykolui. „Laukiau, kada „H&M“ atsidarys Lietuvoje, nes pasirinkimas čia didelis. Jau išsirinkau kai ką savo vaikeliui, dabar žiūriu sau“, – portalui Žmonės.lt sakė Monika. Ji taip pat sakė neabejojanti, kad šio prekės ženklo parduotuvėje galima rasti drabužių ne tik laisvalaikiui, bet ir šventinėms progoms, tereikia turėti gerą akį. 

Monika Račiūnaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Kolekcijas kūrė su pasaulio garsenybėmis

„H&M“ (Hennes & Mauritz) yra visame pasaulyje garsi švedų greitosios mados drabužių kompanija. Tai yra trečioji pagal dydį pasaulyje drabužių įmonė po Ispanijos „Inditex“ ir JAV „Gap“.

Monika Račiūnaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Švedų įmonė įsteigta 1947 metais ir turi apie 2,5 tūkst. parduotuvių daugiau nei 40 pasaulio šalių.

Nors „H&M“ tituluojama kaip greitosios mados kompanija, specialias kolekcijas jai yra kūrę garsiausi pasaulyje dizaineriai.

2004 metais keliose parduotuvėse buvo pristatyta dizainerio Karlo Lagerfeldo kolekcija. Kaip teigė žiniasklaida, drabužiai buvo parduoti per valandą.

2005 metais kompanija išleido dizainerės Stellos McCartney sukurtą kolekciją, o 2006 metais – olandų dueto „Viktor & Rolf“ kolekcija.  

2007 metais „H&M“ sukūrė kolekciją bendradarbiaudami su dainininke Madonna.

Tais pačiais metais kompanija išleido specialią italų dizainerio Roberto Cavalli kolekciją, kuri buvo bematant išparduota. Tais pačiais metais Kinijoje savo kolekciją pristatė dainininkė Kylie Minogue.  

2009 metais buvo išleista speciali batų ir rankinių kolekcija, kurią sukūrė Jimmy Choo. Šių prekių buvo galima įsigyti 200 pasaulio parduotuvių.

2011 metais „H&M“ paskelbė apie bendradarbiavimą su „Versace“ mados namais, o 2012 metų rudenį kompanija pradėjo bendradarbiauti su Japonijos „Vogue“ redaktore Anna Dello Russo.

Šių metų pradžioje „H&M“ kompanijos reklaminiu veidu tapo Beyonce, o šį rudenį dienos šviesą išvys reklaminė kompanija su modeliu Gisele Bundchen.

Monika Račiūnaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.