Renatos Uzialkaitės ir Mariaus Jampolskio Vietnamas: nuo sukčiaujančių vietinių iki idiliško poilsio laukinėje saloje

Mariaus Jampolskio ir Renatos Uzialkaitės atostogos Vietname / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-02-08 14:02
AA

Iš Vietnamo Renata Uzialkaitė (27) ir jos sužadėtinis aktorius Marius Jampolskis (33) grįžo pailsėję, įdegę ir pasisėmę begalės įspūdžių. Pora mėgavosi nuostabia gamta, artima pažintimi su egzotiškais gyvūnais ir sužinojo kelias paslaptis apie vietinius. Viena jų – vietnamiečiai malonūs, tačiau mėgsta apgaudinėti turistus.

Su Žmonės.lt kalbėjusi Renata juokiasi, kad laiko iki soties prisiragauti Vietnamo jai neužteko. Tris savaites Azijoje praleidusi mergina Vietname mielai būtų likusi dar bent mėnesį.

„Visą kelionę organizavomės patys, tačiau iškeliaudami turėjome tik lėktuvo bilietus. Neturėjome net viešbučio pirmai nakčiai“, – pasakojimą apie Vietnamą pradėjo R.Uzialkaitė. Tačiau pasirūpinę keliomis rekomendacijomis ir pasiieškoję informacijos internete, pora neturėjo jokių problemų svečioje šalyje. Ant kiekvieno kampo įsikūrusios kelionių agentūros siūlo pačias įvairiausias pramogas ir ekskursijas.

Renata Uzialkaitė ir Marius Jampolskis tris savaites mėgavosi egzotiškuoju Vietnamu (65 nuotr.)
+59
Renata Uzialkaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Gyvenimas saloje, kurioje vakarais nelieka nė vieno žmogaus

Tad nieko nelaukdami keliautojai nusipirko ekskursiją po tris salas. Antroji sala taip patiko porai, kad keliautojai nusprendė ten kelias dienas pagyventi. Tačiau, kaip sakė Renata, tai buvo keistas sprendimas. „Ta sala turistinė tik nuo 11 iki 14 valandos. Antrą valandą dienos iš salos išplaukia visi turistai, o ketvirtą valandą – visi darbuotojai, tad saloje likdavome tik mes ir apsaugos darbuotojas“, – apie netikėtą gyvenimą saloje pasakojo R.Uzialkaitė.

Saloje pora mėgavosi paplūdimiais, saulės voniomis. Renatos sužadėtinis Marius žvejojo. „Saloje gyveno stručių, elniukų, dramblys, tad eidavome juos pašerti. Nors ši sala milžiniška, jos išnaudota mažiau nei 1 procentas“, – apie mažai apgyvendintą, bet nuostabią salą pasakojo pašnekovė. Vėliau pora grįžo atgal į Saigoną, nusipirko dar vieną ekskursiją, tačiau ja nusivylę patraukė toliau – į Mui Ne miestelį, kuris laikomas kaituotojų rojumi.

„Čia praleidome kiek daugiau nei savaitę, susitikome su Mariumi Šmitu, vėliau atvažiavo Gintarės Gurevičiūtės brolis, tad mūsų kompanija jau buvo didelė“, – puikiai praleistą laiką prisiminė Renata. Paklausta, ar pati išbandė jėgos aitvarus, mergina juokdamasi prisipažino, kad ne, nes jai pakako streso, kuomet teko su Mariumi važinėtis motociklu tarp beprotiškai lekiančių ir sumaištį keliančių vietinių.

Renata Uzialkaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Sukčiaujantys ir gamtos netausojantys vietnamiečiai

„Išbandėme ir vietnamiečių virtuvę, tačiau ji mums nepatiko. Visas maistas yra pernelyg saldžiarūgštis. Tad lankėmės italų restorane, kur valgėme skaniausias picas. Atradome neblogą vietą, kur Mariukas valgydavo koldūnus“, – Žmonės.lt pasakojo R.Uzialkaitė, bet patikino, kad jų ragautas vietinių ruoštas krokodilas buvo puikaus skonio.

Tačiau pokalbio metu mergina, kuriai Vietnamas pasirodė labai gražus, prisipažino pasipiktinusi tuo, kad vietnamiečiai nesaugo gamtos ir ją teršia. „Buvome išplaukę žvejoti ir savo akimis mačiau, kaip žmogus atsigėrė iš skardinės gėrimo ir išmetė ją į vandenį“, – vis dar negali užmiršti Renata. Ji taip pat liko nemaloniai nustebinta vietinių apsukrumo. Arba tiesiai šviesiai – sukčiavimo.

„Restorane visada reikia atidžiai peržiūrėti sąskaitą. Iš aštuonių kartų, kuomet mes valgėme restorane, šešis kartus buvo sukčiaujama. Pavyzdžiui, vietoje vienos porcijos prirašytos būdavo trys“, – Vietnamą aplankyti ketinančius skaitytojus perspėjo Renata.

Renata Uzialkaitė su sužadėtiniu Mariumi Jampolskiu atranda Vietnamą (59 nuotr.)