Reperė Nicki Minaj tapo naujuoju mados namų „Roberto Cavalli“ reklaminiu veidu.
32 metų hiphopo žvaigždė reklamuos 2015 metų pavasario ir vasaros kolekciją, reklaminėje kampanijoje ją įamžino mados fotografas ir dainininkės Lanos Del Rey vaikinas Francesco Carrozzini.
- Katy Perry klipas „Dark Horse“ – žiūrimiausias 2014-ųjų vaizdo klipas
- Dainininkė Rita Ora – naujasis prabangių mados namų „Roberto Cavalli“ reklaminis veidas
- Įvertinkite: reperė Nicki Minaj pristato nuogybių pilną dainos „Anaconda“ vaizdo klipą
- Jessie J, Ariana Grande ir Nicki Minaj stilingame vaizdo klipe „Bang Bang“ trykšta seksualumu
- Edita Vilkevičiūtė „Roberto Cavalli“ kvepalų reklamoje – visiškai nuoga baseine
Ketvirtadienį skelbdamas šias naujienas dizaineris Roberto Cavalli sakė: „Pasirinkau Nicki Minaj, nes ji įkūnija gyvą ir modernų Cavalli moters moteriškumą“.
„Pastaraisiais metais pripratome prie moterų, kukliai pasipuošusių drabužiais, kurie slepia jų kūno formas. Su šia kampanija norėjau pasiųsti įtaigią kontrtendencijos žinią“, – sakė dizaineris.
„Norėjau geismingos moters, kuri supranta savo kūną, kuri ne bijo pademonstruoti savo linkius, o veikiau paverčia juos stiprybe“, – pridūrė jis.





