Reperė Nicki Minaj tapo naujosios „Roberto Cavalli“ kolekcijos reklaminiu veidu

Nicki Minaj / „Roberto Cavalli“ (Francesco Carrozzini) nuotr.
Nicki Minaj / „Roberto Cavalli“ (Francesco Carrozzini) nuotr.
Šaltinis: BNS
A
A

Reperė Nicki Minaj tapo naujuoju mados namų „Roberto Cavalli“ reklaminiu veidu.

32 metų hiphopo žvaigždė reklamuos 2015 metų pavasario ir vasaros kolekciją, reklaminėje kampanijoje ją įamžino mados fotografas ir dainininkės Lanos Del Rey vaikinas Francesco Carrozzini.

Ketvirtadienį skelbdamas šias naujienas dizaineris Roberto Cavalli sakė: „Pasirinkau Nicki Minaj, nes ji įkūnija gyvą ir modernų Cavalli moters moteriškumą“.

„Pastaraisiais metais pripratome prie moterų, kukliai pasipuošusių drabužiais, kurie slepia jų kūno formas. Su šia kampanija norėjau pasiųsti įtaigią kontrtendencijos žinią“, – sakė dizaineris.

„Norėjau geismingos moters, kuri supranta savo kūną, kuri ne bijo pademonstruoti savo linkius, o veikiau paverčia juos stiprybe“, – pridūrė jis.