Reperis Weeknd nutraukė kontraktą su „H&M“ dėl rasistinio užrašo ant rūbo
Kanados reperis Weeknd (27), kurio tikrasis vardas Abel Makkonen Tesfaye, nutraukė kontraktą su švedų kompanija „H&M“ dėl rasistinio užrašo ant vaikiško drabužio.
„Coolest monkey in the jungle“ (šauniausia beždžionė džiunglėse) - žvaigždė suabejojo, ar šis užrašas tinkamas puošti visą vaikiškų rūbų kolekciją. „H&M“ tokio sumanymo reklamoje įamžintas juodaodis berniukas su taip „papuoštu“ bliuzonu.
Savo pasipiktinimą Weeknd išreiškė socialinėje paskyroje.
„Prabudęs rytą buvau ištiktas šoko - dėl šios nuotraukos. Aš giliai įžeistas ir daugiau nebendradarbiausiu su „H&M“ - rašė jis.
Kompanija netrukus atsiprašė ir iš visur pašalino reklamą, teigdami, kad nors vertina įvairias gyvenimo spalvas, atkreipia dėmesį į išskirtinius dalykus, tačiau peržiūrės vidinę įmonės praktiką.
The Weeknd su „H&M“ pradėjo bendradarbiauti 2016 m. - kartu išleido keletą drabužių kolekcijų.
Garsioji švedų kompanija dažnai pasitelkia garsenybes - pasirodė drabužių sukurtų su tokiu garsiu dizaineriu kaip Karlas Lagerfeldas 2004 m., dainininke Madonna 2006 m., dizaineriu Roberto Cavalli 2007 m., tais pačiais metais - ir su dainininke Kylie Minogue. Jos kolegė Lana Del Rey ranką pridėjo 2012-aisiais, Katy Perry - 2015-aisiais. Garsenybių ir „H&M“ kurtos kolekcijos būdavo itin laukiamos, o išgraibstomos per valandą, nes pirkėjai laukdavo nuo pat ankstaus ryto, kol atsidarys parduotuvės.