Riccardo Tisci pristatė savo pirmąją kolekciją „Burberry“ mados namams


Burberry Pavasaris/Vasara 2019 – Kolekcija
Burberry Pavasaris/Vasara 2019 – Kolekcija
Šaltinis: Žmonės
A
A

Italų dizaineris Riccardo Tisci, neseniai paskelbtas naujuoju „Burberry“ mados namų kūrybos vadovu, pristatė savo debiutinę kolekciją, skirtą pagerbti Didžiosios Britanijos individualumui, ekscentriškumui bei gilioms tradicijoms.


Kolekcija

Burberry pavasario/vasaros 2019 sezono kolekciją Riccardo Tisci nusprendė pristatyti apsuptas artimiausių draugų, šeimos bei kūrybinių industrijų lyderių. Pristatymas vyko Pietvakarių Londone esančiame Voksholo rajone. Debiutinei kolekcijai parinktas skambus pavadinimas – „Kingdom“ („Karalystė“), atiduodantis duoklę monarchijos įkvėptoms tradicijoms.

Dizaineris teigia, kad naujoji kolekcija – tarsi simbolis, pažymintis Londone nuolat verdančią ir besimaišančią kultūrinę įvairovę. Londone kartu egzistuoja formalios monarchijos taisyklės bei pankų ir maištautojų judėjimai, rafinuoti sprendimai ir absoliutus chaosas. Siekdamas parodyti, kokia plati bei įdomi yra šiandieninės Britanijos visuomenė, Riccardo Tisci sukūrė ne tik įspūdingu modelių skaičiumi pasižyminčią, bet ir naują vizualinę Burberry kalbą įtvirtinančią kolekciją.



Burberry Pavasaris/Vasara 2019 – Kolekcija
Burberry Pavasaris/Vasara 2019 – Kolekcija / Organizatorių nuotr.

Burberry Pavasaris/Vasara 2019 – Kolekcija
Burberry Pavasaris/Vasara 2019 – Kolekcija

Erdvė

Pirmajam modeliui užlipus ant podiumo, salėje vyravusi tamsa prasisklaidė ir erdvę užliejo jauki šviesa, simbolizuojanti naujai atverstą puslapį Burberry istorijos knygoje. Erdvės interjeras atspindėjo tradicinį britišką požiūrį į estetiką: judančios sienos buvo puoštos betonu, raudonmedžio akcentais, stiklu. Visos spalvos atkartojo tipinį Burberry koloritą: švelni smėlio, rusva, balta. Judančios sienos ne tik tranformavo didžiulę erdvę, bet ir sukūrė svečiams mažesnes jaukias salas, leidusias geriau pamatyti kolekcijos modelius.

Muzika

Podiumu žingsniavo tokie žinomi mados pasaulio veidai kaip Kendall Jenner, Irina Shayk, Stella Tennant, Jourdan Dunn, Lily Donaldson, Freja Beha Erichsen, Natalia Vodianova, Anok Yai ir Cat McNeil. Pristatymo garso takeliu tapo grupės Massive Attack nario Roberto Del Najos sukurtos muzikinės kompozicijos.

24 valandų kapsulinis pristatymas

Atrinktus kolekcijos drabužius bei aksesuarus pirmąsias 24 valandas po šou įsigyti galima tik Instagram bei WeChat platformose ir Burberry centrinėje Londono parduotuvėje adresu 121 Regent Street. Tai – išskirtinė galimybė greičiau įsigyti pirmuosius R. Tisci kūrinius Burberry mados namams, kurie salonuose visame pasaulyje bei internetinėse parduotuvėse pasirodys kiek vėliau.

„Pradėjęs kurti kolekciją daug mąsčiau apie keliones, pokyčius. Prisiminiau, kaip prieš dvidešimt metų čia Londone pristačiau savo pirmąją kolekciją, kaip baigiau universitetą, kaip smarkiai nuo to laiko pasistūmėjo mano karjera. Mane įkvėpė ir tai, kaip pasikeitė pats Londonas – miestas, pastūmėjęs ir įkvėpęs mane būti mados dizaineriu. Šis pristatymas – tai kvietimas įvertinti visas kultūras, tradicijas bei kodus, kuriuos saugo ne tik Burberry mados namai, bet ir neįtikėtina Londono įvairovė.“