Rimiškių šeima pristato paltų kolekciją: trejus metus gvildenta idėja virto realybe
Vaida ir Andrius Rimiškiai imasi šeimos verslo. Taip jau sutapo, kad 36-ojo gimtadienio proga Vaida įsteigė drabužių prekinį ženklą „ANVARI Family line“ ir pristatė pirmąją paltų kolekciją.
Portalui Žmonės.lt A.Rimiškis pasakoja, kad idėja kurti verslą, kilo po ilgų svarstymų.
„Jau sulaukėme daug sveikinimų ir džiaugiamės, kad galėsime nustebinti moteris kokybiškais apdarais, tačiau iš tiesų net trejus metus gvildenome mintį. Galiausiai taip sutapo, kad per Vaidos gimtadienį išleidome drabužių liniją.
Esu nukentėjęs nuo nesėkmingo verslo, todėl šį kartą norėjosi viską daryti iš lėto, gerai apgavojus. Nesiekiame vykdyti masinės prekybos ir kol kas paltais prekiausime internetu. Situacija Lietuvoje ir visame pasaulyje irgi tokia, kad fizinės parduotuvės atidarymo dar teks palaukti“, – sako A.Rimiškis.
Pasak A.Rimiškio, žmona Vaida pati daro viską – ieško drabužių dizaino idėjų, sukerpa, pasižiūri ir siuva.
„Kaip aš sakau, visi kūriniai apglostyti. Norime, kad pirkėjus pasiektų aukščiausia kokybė“, – šypteli Andrius.
Žinomas vyras atvirauja, kad nors dabar visi paltai skirti moterims, pirmasis žmonos pasiūtas drabužis buvo sukurtas būtent jam.
„Prieš keletą metų iš jos dovanų sulaukiau vyriško palto. Vėliau visa idėja išsirutuliojo iki linijos moteriškajai auditorijai. Su žmona ne kartą apkalbėjome, kad būtent kokybiškų paltų dažnai trūksta. Kai ji man papasakojo, kaip viską įsivaizduoja, buvau visu 100 procentų už. Mačiau, kaip jai tai svarbu ir džiaugiuosi, kad idėją pavyko įgyvendinti“, – pasakoja Andrius.
Naujosios Rimiškių įmonės pavadinimas – jų vardų ir pavardžių inicialų dėlionė. „AN“ – nuo vardo Andrius, „VA“ – nuo vardo Vaida, „RI“ – nuo Rimiškių pavardės.
Šeimos linija (Family Line) į pavadinimą įpinta, nes darbuojasi prie paltų ir jų viešinimo vien šeimos nariai – dukros Lėja ir Andrėja, žmona Vaida, Andrius ir jo sesuo Raminta.