Rita Ora tapo Madonnos ir jos dukros Lourdes drabužių linijos reklaminiu veidu
Nauju Madonnos ir jos dukros Lourdes drabužių mados linijos „The Material Girl“ veidu tapo šiuo metu radijo topuose karaliaujanti britė Rita Ora.
Birželio 13-ąją popmuzikos karalienė ir jos dukra Lurdes atskleidė, kas nuo šiol bus jų drabužių reklaminiu veidu, rašė Theglamourmagazine.co.uk. Išplatintame oficialiame pranešime rašoma: „Rita yra talentinga gražuolė, tačiau labiausiai mus sužavėjo jos pasitikėjimas savimi, kuris pasireiškia tiek muzikoje, tiek unikaliame jos mados suvokime. Scenoje ar ne, gatvėje ar žurnalų viršeliuose – ji yra tarsi magnetas, traukiantis aplinkinių dėmesį. O būtent taip būtų galima apibūdinti ir mūsų drabužius.“
Madonna ir Rita pirmą kartą susitiko akis į akį koncerto „Sound For Change“ užkulisiuose „Twickenham“ stadione, Londone prieš dvi savaites, kur abi atlikėjos surengė savo muzikinius pasirodymus.
„The Material Girl“ drabužių mados linijos produktų galima įsigyti tik „Macy‘s“ parduotuvėje JAV, „The Bay“ parduotuvėse Kanadoje, Europoje ir Australijoje.
Prieš tai reklaminiu mados linijos veidu buvo ne ką mažiau žinomos merginos: Kelly Osbourne, Georgia May Jagger ir Taylor Momsen.