Robertas De Niro įsiamžino „Ermenegildo Zegna“ filme

Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis mados namų „Ermenegildo Zegna“ filme „Defining Moments“ / „Ermenegildo Zegna“ nuotr.
Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis mados namų „Ermenegildo Zegna“ filme „Defining Moments“ / „Ermenegildo Zegna“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Mados namai „Ermenegildo Zegna“ didžiuojasi pristatydami naujausią 2017 m. pavasario-vasaros reklaminę kampaniją, kurios žvaigždėmis  tapo Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis. Ši kampanija, pavadinta „Esminiai momentai“ (Defining Moments), yra naujas ženklo pareiškimas apie emociškai atvirą toną, kuriuo mados namai nuo šiol kalbės su visa savo globalia bendruomene.

Tai kampanijos pradžią paverčia tikru esminiu momentu, kuriuo dalintis kviečiame ir jus. Tik leiskite mums paaiškinti plačiau ir papasakoti apie pačią idėją.

Roberto De Niro veidas, balsas ir nepakeičiami kūrybiniai manierizmai neabejotinai pavertė jį vienu iš geriausių mūsų laikų aktorių. Net jeigu mados industrijoje jis sutinkamas rečiau, pristatymo jam tikrai nereikia. Tiesa, apie McCaulą Lombardį girdėję turbūt nebūsite – šis jaunas, talentingas ir intelektualios manieros aktorius dar tik pradeda savo karjerą, o pirmuoju jo žingsniu link Holivudo tapo 2016 m. filmas „American Honey“.

Nors abu aktorius galima pavadinti skirtingų laikmečių atstovais, jie turi šį tą bendro, ko amžius tikrai negali nulemti – natūralų žavesį ir charizmą. Juos jungia talentas bei bendros šaknys (abu kilę iš itališkų šeimų), įgimta elegancija, stilius ir charakterio stiprumas. Kartu su Alessandro Sartori, „Ermenegildo Zegna“ mados namų kūrybos vadovu, ir Francesco Carrozzini, režisieriumi, abu aktoriai besibaigiant 2016 m. susitiko Los Andžele.

Tai, kas gimė susitikimo metu, buvo ypatinga – laisvas ir jokia forma nesuvaržytas keturių požiūrių dialogas: dizaineris, režisierius ir Defining Moments kampanijos žvaigždės dalinosi savo idėjomis, prisiminimais bei nuomonėmis, kaip kuo geriau papasakoti istoriją. Carrozzini kurti trumpo metražo filmai su De Niro ir Lombardiniu virto trumpų pasikalbėjimų nuotrupomis bei Zegna stiliaus išraiška. Nesvarbu, pokalbis vyktų kelyje, fotosesijos aikštelėje ar atokvėpio momentais, abu aktoriai – vienas patyręs, kitas dar tik bepradedantis rinkti savo patirtį – dalinosi savo gyvenimų esminiais momentais. De Niro epizoduose pasakoja apie savo rizikingų pasirinkimų filosofiją, kuo jį traukia konkretūs vaidmenys (ir kodėl nuo jų kartais norisi pabėgti) ir kokiam miestui priklauso jo širdis. Lombardi, kaip ir galima tikėtis, savo autoritetą stebi pagarbiai (nesunku pastebėti, jog jaunas aktorius neretai netenka žado), bet pasakoja apie savo patirtis bei įžvalgas, kurie prisiminimų sukelia ir šalia sėdinčiam De Niro.

Šis artumo, suvokimo ir abipusio noro mokytis atradimas pokalbiui suteikia laisvės, tikrumo ir aistros, kuri slypi ir mados namų strategijoje. Carrozzini filmai išplatinti visuose socialiniuose ir skaitmeniniuose Zegna kanaluose kartu su De Niro ir Lombardžio spaudos reklamine kampanija, skirta „Ermenegildo Zegna“ pavasario-vasaros 2017 kolekcijai.

Esminių momentų motyvą ir pokalbio struktūrą mados namai naudoti ketina ir toliau. Planuojama, kad „Ermenegildo Zegna“ projektas taps smalsiems ir išskirtiniams protams skirtu forumu, kuris rengs eklektiškus neformalius renginius su sėkmingais savo sričių atstovais.