Solveiga Mykolaitytė apie manikiūro tendencijas: išdavė, kokie nagučiai jai patinka labiausiai

Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė /  Maria Butenec nuotr.
Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė / Maria Butenec nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

„Profesionalas – profesionalams“ – taip Lietuvoje gaminamą nagų priežiūros ir modeliavimo prekės ženklą „Victoria Boro“ apibūdina jo įkūrėja Viktorija Borovikova.

Savo karjeros kelią V. Borovnikova pradėjo 2012 m. birželį, o po ketverių metų realizavo idėją kurti nuosavo prekės ženklo produktus. Rinkoje esantys gaminiai nepatenkino manikiūro meistrės poreikių. V. Borovikova užsispyrė sukurti tokią produktų liniją, kuri tiktų net reikliausiam klientui, būtų saugi, ekonomiška ir prieinama meistrui.

Įvaizdinės fotosesijos veidais tapo modeliai Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė. Žinoma moteris juokėsi, kad geresnio modelio kosmetikos atstovai ir negalėjo rasti. S. Mykolaitytė – tikra ryškaus manikiūro mylėtoja. Užsienyje modeliu dirbanti gražuolė pasakoja, kad užsakovai dažniausiai pageidauja klasikinio manikiūro, tas eksperimentuoti ji gali ilsėdamasi nuo darbų.

Solveiga Mykolaitytė
Solveiga Mykolaitytė / Maria Butenec nuotr.

„Jei neišsirenku vienos man patinkančios spalvos, lakuoju nagus keliomis skirtingomis. Labai smagu, kad nagų priežiūros ir modeliavimo kosmetika yra gaminama Lietuvoje. Visada stengiuosi palaikyti lietuvišką produkciją. Mielai naudoju lietuvišką kosmetiką, puošiuosi lietuvių dizainerių drabužiais“, – šypsosi modelis.

Nors S. Mykolaitytė labiausiai mėgsta trumpus nagus, tačiau kartais užeina noras turėti ilgus, akį traukiančius. Labiausiai moteris nemėgsta keistų formų nagų ir nekokybiškai atlikto manikiūrininkės darbo. „Nagų dailė yra menas ir tai, kas tinka parodoms, ne visada tinka gyvenime. Man negražu, kai manikiūras būna apkrautas įmantriomis detalėlis, pavyzdžiui kailiu. Ilgi, ryškūs, piešiniais puošti nagai gerai atrodo nuotraukose, tačiau gyvenime aš su tokiais nevaikščiočiau“, – sako S. Mykolaitytė.