S.Nainė ir L.Gricius Turkijoje paminėjo ypatingą sukaktį: „draugostogos“ ir maksimali prabanga

Šaltinis: Pranešimas spaudai
2023-09-04 10:24
AA

Visai neseniai draugystės dešimtmetį atšventę nuomonės formuotojai Simona Nainė ir Lukas Gricius išvyko ir į pirmąsias savo, kaip sako patys, „draugostogas“. Pabėgimą nuo vilnietiško šurmulio ir vakarėlių bičiuliai suplanavo į Turkiją, Bodrumą, ir prisipažįsta likę nustebinti viešbučio prabangos ir išskirtinio aptarnavimo.

Ypatingą sukaktį atšvęsti kelionėje nusprendę S.Nainė Ir L.Gricius sako, kad pirmiausia teikė prioritetą kokybiškam poilsiui. Aktyviai laisvalaikį leidžiantys ir darbuose besisukantys bičiuliai norėjo daugiau laiko skirti kokybiškam laikui kartu ir smagiems pokalbiams. Dabar abu vieningai sutaria, kad viešbutis ir jo aplinka puikiai tinka šiek tiek tingioms ir atpalaiduojančioms „draugostogoms“ ir jau planuoja kitų metų keliones.

„Džiaugiuosi, kad su Simona nusprendėme keliauti Turkiją. Mėgavomės saule, maudėmės baseinuose, o svarbiausia, kad netrūko širdžiai mielų pokalbių ir juoko“, – apie „draugostogas“ pasakoja fotografas L.Gricius.

Simonos Nainės ir Luko Griciaus atostogos Turkijoje / Asmeninio albumo nuotr.

Pasak žinomo vyro, ypatingai gerą atmosferą kūrė visa viešbučio aplinka ir be priekaištų suplanuota kelionė: „Atvykę supratome, kad papuolėme į maksimalią prabangą. Labai geras viešbutis, puikus maistas, tobulas aptarnavimas. Iš viešbučio galima nekelti kojos nei dieną, nei naktį – gausybė pramogų ir restoranų pasirinkimas išties įtraukia“, – įspūdžiais dalijasi L.Gricius.

Simona Nainė pasakoja apie nustebinusią viešbutyje vykstantiems pasirodymams skirtą sceną. Šioji, pasak nuomonės formuotojos, gali prilygti esančioms arenose. Joje koncertavo net pats Robbie Williamsas.

„Stebėjome šou su šokiais, madų pasirodymą, tad vietų ir poilsiui, ir pramogoms viešbutyje užteko pilnai. Turbūt pirmą kartą teko būti tokiame viešbutyje, kur viskas apgalvota, personalas nerealus, dirba nepriekaištingai. Labiausiai patikdavo, kai po vakarienės grįžus į kambarį, rasdavome miegui paruoštas lovas, šalia padėtas šlepetes. Apie maistą taip pat tik geriausi atsiliepimai – ar valgydavome prie baseino, ar, tarkime, suši bare, ar vakarodavome viename iš viešbučio barų – visur gaudavome vienodai kokybiškai maistą. Vėlyvą vakare bare gavau net barščių“, – šypsosi žinoma moteris.

Aplankę Bodrumo muziejus, senamiestį, turgų bičiuliai sako likę nustebinti miesto grožio, jaukumo ir spalvų.

Simonos Nainės ir Luko Griciaus atostogos Turkijoje / Asmeninio albumo nuotr.

„Bodrumo miestas išties labai gražus. Labiausiai mane sužavėjo jo spalvos, graži prieplauka, kurioje daug įvairiausių laivų. Ir nors laiko mieste neleidome labai aktyviai, matėme, kad jame gausu pramogų – nuo laiko vandenyje iki skrydžių nedideliais lėktuvais, įvairiausių ekskursijų“, – dalijasi S.Nainė.

Fotogalerija

Simonos Nainės ir Luko Griciaus atostogos Turkijoje (9 nuotr.)