Sasekso hercogams nėra kada atostogauti. „Spotify“ nutraukė garsiąją dvidešimties milijonų JAV dolerių vertės sutartį su Harry (38) ir Meghan (41). O žiniasklaida spėlioja, ką „Montesito hercogai“ veiks toliau.
Harry vis dar teisiasi su britų bulvariniais laikraščiais, balindamas neva suterštą gerą savo šeimos vardą. Hercogienė pradėjo bendradarbiauti su talentų agentūra „William Morris Endeavor“, kuri turi pasirūpinti jos karjera. Tačiau kalbos apie jos – ar net abiejų – reklamos sutartį su „Dior“ nepasitvirtino. Princas Harry keliskart vilkėjo mados namų apdarus, bet oficialiu ambasadoriumi taip ir netapo.
Pareiškimai apie nuogą karalių – tai yra hercogą su hercogiene – skamba vis garsiau. Verslo dienraštis „The Wall Street Journal“ net paskelbė straipsnį, kuriame patyręs kino reporteris Erichas Schwartzelis ir interneto televizijos žinovė Sarah Krouse nagrinėja, kodėl daugelio dievintai porai, prieš trejus metus palikusiai karališkąją šeimą, nepavyko įsitvirtinti Holivude.
Tiesa, „Netflix“ atstovai patvirtino, kad šimto milijonų dolerių vertės sutartis su pora lieka galioti iki 2025 metų.