Saugirdo Vaitulionio stereotipai apie Turkiją dužo: atostogos priminė prabangų pabėgimą į Balį
Įsibėgėjus vasaros maratonui, daugelis kraunasi lagaminus į ilgai lauktas svajonių atostogas. Turkija dėl savo klimato ir patogios geografinės padėties dažnai yra keliautojų pasirinkimų sąraše. Saugirdas Vaitulionis taip pat prieš porą savaičių grįžo iš Turkijos ir neslepia, kad šį kartą atostogos sulaužė visus stereotipus ir poilsis priminė prabangų pabėgimą į Balį.
Tiesa, dažnai apie Turkiją sklando mitai ir ne visi poilsiautojai, ieškantys elitinio poilsio koncepcijos, renkasi šią atostogų kryptį. Komunikacijos specialistas ir vyrams skirto žurnalo „L'Officiel“ redaktorius S.Vaitulionis prisipažįsta, kad šį kartą Turkiją pamatė kitomis akimis ir turbūt pirmą kartą gyveno viešbutyje, kuris viršijo visus lūkesčius, rašoma pranešime spaudai.
„Atostogavau su artima bičiule, su kuria per 20 metų draugystės pirmą kartą išlėkėme dviese į kelionę. Man poilsis turi būti maksimaliai išpildytas, todėl visada renkuosi tik aukšto lygio viešbučius. Mano gražiausių viešbučių etalonas yra Indonezijos, Tailando ar Balio viešbučiai, kuriuose patirtys yra pačios geriausios. Jeigu atvirai, keliaudamas į Turkiją, labai daug vilčių neturėjau – tikėjausi, kad šis nebus kažkuo itin kitoks nuo kitų 5 žvaigždučių viešbučių. O realybė buvo kita – vos įžengęs į teritoriją aš supratau, kad atsiradau visai kitokioje Turkijoje. Be rusiškos muzikos ir be rėkaujančių piliečių pašonėje, o su trokštama kokybiška publika, modernia aplinka ir itin išskirtiniu požiūriu į viešbučio svečią“, – komentuoja S.Vaitulionis.
Neeilinė patirtis su viešbučio personalu
Mėgaujantis pelnytu poilsiu, vienas svarbiausių privalumų – dėmesingas viešbučio personalas. S.Vaitulionis atvirauja, kad šį kartą jis susidūrė su aukščiausio lygio komanda. Beleko kurorto viešbutyje svečiams yra suteikiama asmeninė asistentė, kuri pasirūpina net įnoringiausiais svečio pageidavimais.
„Fantastiškai nuostabu, kai nereikia leistis iki registratūros, nuolat skambinti kambarių aptarnavimui ar rūpintis kitais atostogų rūpesčiais. Tave nuolat asmeniškai informuoja ir viskuo rūpinasi tau paskirta asistentė. Jeigu atvirai, iš pradžių mes net nežinojome, kaip tinkamai elgtis su paskirtu žmogumi. Esame įpratę patys viskuo pasirūpinti, tad buvo įdomi patirtis, kai jautiesi išties labai ypatingas. Vieną vakarą tiesiog sėdėjome su drauge ir galvojome, kokią užduotį jai davus. Būtent tada už nugaros išgirdome itin išpuikusios lietuvės pokalbio nuotrupas – ji skundėsi, kad neranda restorane, ką valgyti. Tai mums pasufleravo pirmą užduotį – pasiteiravome savo asistentės, kiek skirtingų patiekalų yra restorane. Operatyviai susisiekus su šefu, sužinojome, kad visų šaltų užkandžių ir garnyrų – net neįmanoma suskaičiuoti, o karštų patiekalų pasirinkimas tą vakarą siekė net 40“, – prisiminimais dalijasi S.Vaitulionis.
Komunikacijos specialistas pasakoja, kad restoranas sužavėjo savo išskirtiniu dizainu ir kruopščiai atrinktu gurmanišku pasirinkimu.
„Interjeras priminė tarpinį variantą tarp Meksikos Tulumo ir Prancūzijos Rivjeros prabangos. Buvome maloniai šokiruoti maisto kokybe, ypatingai likau sužavėtas turkiška virtuve ir jūros gėrybėmis. Aš apskritai turiu labai skeptišką požiūrį į bufetus, bet šį kartą mane visiškai nuginklavo – bufetas įrengtas labai estetiškai, viskas už stiklo įdedama, nesijaučiau kaip kokioje nehigieniškoje valgykloje. Įprastai man bufetai asocijuojasi su masiškais puodais, mišrainėmis ir publika, kuri rausiasi su šaukštais iš to pačio bliūdo. Šį kartą viskas pakylėjo iki aukščiausio lygio – apgalvota iki smulkiausių detalių, nei karto nereikėjo laukti eilėje ar jaudintis dėl gražesnio staliuko. Viešbučio teritorija išties didelė, tad dėl tobulai apgalvoto išplanavimo – trinties jausmo niekur nebūdavo“, – teigia prabangą mėgstantis keliautojas.
Mažai rusų ir Eurovizijos atrankas lenkiančios programos
S.Vaitulionis neslepia, kad Turkija ir Egiptas jį dažnai atbaidydavo dėl didelio rusų turistų antplūdžio.
„Lenkiu galvą prieš viešbutį, nes skrisdamas į Turkiją, labai bijojau, kad bus daug rusų. Manau, daugelis yra susidūręs, kaip viešbučiai pataikauja rusų turistams ir daugelis programų ar informacinių lentelių šalia anglų kalbos visada yra ir rusų kalba. Buvo nuostabu, kad šiame viešbutyje aš negirdėjau personalo kalbant rusiškai, negirdėjau nei vienos rusiškos dainos ar kažkokio dirbtinio pataikavimo jiems. Visiškai tarptautinis standartas“, – neslepia Saugirdas.
Renginių organizatorius pasakoja, kad jį labai nustebino vakarinės programos, kurios pralenkė net Eurovizijos nacionalinių atrankų pasirodymus.
„Aš kiekvieną vakarą sąžiningai eidavau stebėti pasirodymų, nes man buvo smalsu vien iš profesinės pusės. Kiekvieną kartą žagtelėdavau dėl kokybės ir galvodavau, kad 90 proc. mūsų atlikėjų per savo koncertus neturi tokio dydžio ekranų, tokių apšvietimų ir ypač kostiumų. Atlikėjų aprangos būdavo kažkas neįtikėtino – man dažniausiai vakarinės programos Turkijoje ar Egipte primindavo cirką, o čia toks lygis, kad net pusė mūsų Eurovizijos nacionalinės atrankos dalyvių nepasiekia panašios kokybės“, – atvirauja S.Vaitulionis.
Pašnekovui antrina tarptautinio kelionių organizatoriaus „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova: „Aukštos kategorijos viešbučiai dažnai primena trumpą pabėgimą į žvaigždžių pasaulį. Žinant tam tikras gudrybes, galima atostogauti labai įdomiose ir išskirtinėse vietose, o geriausia dalis – už tai nepermokėti“, – sako O.Belova.