Savaitės tonas: traukos teorija

Kai renkamės kokį nors daiktą, kriterijai būna paprasti: reikia–nereikia, patinka–nepatinka. Na, bent jau nevystome teorijų, kodėl vienas drabužis mums atrodo gražus, o kitas – neskoningas.
Psichologai tas reakcijas paaiškintų labai protingai ir moksliškai. Bet ir be jų pagalbos aišku, kas mus traukia, o kas baido.
Didieji magnetai yra du. Pirmas – modernizuota klasika, laiko patikrinti drabužiai. Jie atrodo saugūs, patikimi, elegantiški, lengviau derinami su kitais, net jei tie kiti – sportinio ar buduarinio stiliaus. Antras magnetas – šiltos spalvos (jų kodo esama moters genuose): ne per ryškios, ne rizikingos, bet ir nesukeliančios žiovulio.
Kaip tik tokią trauką turi „Pennyblack“. Jų drabužiai ir aksesuarai interpretuoja klasiką, o paletė – persiko, pudros, kupranugario, fuksijos spalvų – glosto akį. Daug žavesio tiems daiktams prideda ir medžiagų parinkimas, įdomios faktūros, nebanalios detalės.
„Pennyblack“ diržas, kelnės, megztinis, striukė.
„Pennyblack“ marškiniai, kelnės, kaklo papuošalas, šalikas, lietpaltis.