Savaitgalio įkvėpimai su fotografe, stiliste Reda Mickevičiūte

Reda Mickevičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.
Reda Mickevičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Mados fotografė Reda Mickevičiūtė – daug dirbanti, bet daug ir spėjanti. Štai kelios kultūrinės rekomendacijos iš stilingosios Redos pasaulio.

Knyga: Brenda Shoshanna „Pykčio dieta. 30 dienų be pykčio“

„Kad ir koks nerimtas viršelis, knyga verta dėmesio. Ji nėra apie tiesioginį pyktį ar agresiją, o daugiau apie pozityvų mąstymą, kito žmogaus supratimą. Autorė įvairias žmonių ydas ar veiksmus vadina skirtingomis pykčio formomis. Paskaičius ją gyvenimas labai palengvėja: aiškiau susidėlioja mintys, pradedi į viską kitaip žiūrėti – žymiai pozityviau.“

Filmas: Richardas Pressas „Bill Cunningham New York“

„Nuostabus dokumentinis filmas apie asmenybę – Niujorko gatvės mados fotografą Billą Cunninghamą, visiškai atsidavusį savo darbui. Žaviuosi tokiais žmonėmis. Visiems verta pasižiūrėti šį filmą, kad apimtų įkvėpimas dirbti mylimą darbą. „Mada yra šarvas, apsaugantis mus nuo gyvenimo kasdienybės“, – tai viena iš man patikusių filmo minčių. Beje, iš žvaigždžių jis neima pinigų ir gana neturtingai gyvena studijoje. O uždarbio atsisako, kaip pats aiškina, todėl, kad jeigu jam niekas nemoka, tai ir negali aiškinti, kaip nuotrauka turi atrodyti.“

Renginys: Festivalis „Mados infekcija“ (kovo 18-19 d. „Šiuolaikinio meno centre“, Vilniuje)

„Mados Lietuvoje tiek mažai, todėl labai džiaugiuosi tokiais renginiais ir apskritai tuo, kad jie vyksta. Man tai – didelė šventė. Mano du mėgstamiausi metų renginiai – „Mados infekcija“ ir „Kino pavasaris“.

„Mados infekcijos“ 2016 m. plakatas
„Mados infekcijos“ 2016 m. plakatas / Pauliaus Gasiūno nuotr.

„Kino pavasario“ labai laukiu ir dėl atidarymo filmo – Benedikto Erlingssono „Viskas dėl šou“. Tai dokumentika apie cirką, sukurta iš senų archyvinių kadrų – vien tik vaizdai ir specialiai filmui parašyta muzika. Beje, kultinės grupės „Sigur Ros“. Labai noriu pasižiūrėti į autentišką tų laikų artistų gyvenimą ir kaip režisierius jį atskleidžia.“