Savaitgalio įkvėpimai su solistu Eugenijum Chrebtovu
Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistas, baritonas Eugenijus Chrebtovas juokiasi sakydamas, kad nors šis sezonas iki šiol jam buvo pats darbingiausias, profesinio meistriškumo viršukalnė dar kažkur priekyje. Atlikęs tris naujus vaidmenis savajame teatre, jis dar dainavo Tartu operos premjeroje „Liučija di Lamermur“, tad jaučiasi gerai patikrinęs savo jėgas. Ir jų nemažai prireiks ateinantį sezoną – Eugenijus jau ruošia Figaro vaidmenį Talino operos spektakliui „Figaro vedybos“.
Knyga: Antoine’as François’as Prévost’as „Ševaljė de Grijė ir Manon Lesko istorija“
„Man paliko įspūdį šis XVIII a. romanas, pagal kurį pastatyta ir opera „Manon“ – skaičiau jį ruošdamasis vaidmeniui. Patiko vienas pagrindinių personažų ševaljė de Grijė, kuris išaukštinamas kaip pasiaukojęs dėl meilės. Dabartiniame mūsų pasaulyje šios žmogaus savybės kiek nublankusios, mes pamirštame apie pasiaukojimą ir tokių žmonių vis rečiau sutinkame. Ar aš iš jų? Nežinau, bet dėl žmonos turbūt galėčiau pasiaukoti. Romane labai puikiai perteikta prancūziška ano laikmečio dvasia, veiksmo irgi netrūksta – manau, kad knyga būtų įdomi ir šiuolaikiniam skaitytojui.“
Filmas: Christopher‘is Nolan‘as „Tarp žvaigždžių“ („Interstellar“)
„Kadangi daug darbo reikalais keliauju autobusais, važiuodamas mėgstu žiūrėti fantastinius filmus – man patinka tokiu būdu atsipalaiduoti, pabėgti nuo realybės. „Tarp žvaigždžių“ – filmas su netgi tam tikru moksliniu požiūriu į laiką, jis prikausto dėmesį ir verčia pagalvoti apie gyvenimą. Tai nėra pramoga, skirta bukam atsipalaidavimui – aš jį žiūrėjau net kelis kartus, kad geriau suprasčiau, ką norėjo perteikti režisierius.“
Spektaklis: Jules’io Massenet opera „Manon“ („Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras“, birželio 12 d.)
„Režisierius Vincent’as Boussard’as, kuris yra ir šio spektaklio kostiumų dailininkas, puikiai perteikia prancūzišką operos dvasią – šiame pastatyme dainuoju Manon Lesko pusbrolio partiją. Tai moderniai pastatyta klasika su meistriškai savo personažus atskleidžiančiais dainininkais, ypač puikios Manon ir kavalieriaus de Grijė partijos, kurias atlieka Viktorija Miškūnaitė ir kviestinis solistas iš Belgijos Michaelis Spadaccini. Labai gražūs kostiumai ir scenografija, primenanti 3 D formatą. Na, žinoma, ir mes visi – labai gerai dainuojantys prancūziškai.“