„Scanorama“ pristato naują interneto platformą: planuoti festivalį – dar patogiau

Kino festivalio „Scanorama“ uždarymo akimirka / Pauliaus Peleckio nuotr.
Kino festivalio „Scanorama“ uždarymo akimirka / Pauliaus Peleckio nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Europos šalių kino forumas „Scanorama“ savo lankytojams pristatė naują interneto svetainę – platformą, skirtą greitai ir patogiai susipažinti su festivalio programa ir planuoti savo festivalinę patirtį pagal individualius pomėgius ir poreikius.

„Elektroninės festivalio erdvės atsinaujinimo poreikį padiktavo naujos technologinės galimybės ir su jomis besikeičiantys festivalio lankytojų įpročiai. Matome, kiek laiko mūsų svetainėje iki šiol praleisdavo lankytojai, kuriose vietose jiems trūkdavo kantrybė, vykdėme apklausas, kurios padėjo identifikuoti svarbiausius poreikius ir uždavinius. Tikimės, kad naujoji „Scanoramos“ interneto platforma padės geriau pažinti festivalį ir prisidės prie teigiamų patirčių nuo pat pirmo mygtuko paspaudimo. Tą galima padaryti jau dabar“, – sako „Scanoramos“ programų koordinatorius Dmitrij Gluščevskij.

D. Gluščevskij pasakoja, kad pokyčių „Scanorama“ ėmėsi ne dėl išvaizdos. „Tiesą sakant, vizualumo prasme mūsų senoji svetainė dar ir dabar gerai atrodo – net komplimentų dėl jos sulaukiame. Ne dizaino tendencijos mus paskatino kardinaliai atsinaujinti. Iki šiol bandėme prieš kiekvieną sezoną pokyčius įgyvendinti pamažu, vis įdiegdami ką nors naujo į turimą svetainę. Tokie trumpalaikiai sprendimai nepasiteisino“

Naująją „Scanoramos“ platformą kūrė skaitmeninių sprendimų agentūra „Co-openhagen“, pasiūliusi drąsiausią projektą, ekspertiškas įžvalgas, sklandžius procesus ir visapusišką projekto valdymą.

„Paprastai dirbame su startuoliais, verslo ar mokslo įstaigomis – kuriame sudėtingus skaitmeninius produktus, kurie apima ne tik konkrečias funkcijas ir dizainą, bet ir visą veiklos infrastruktūrą, ilgalaikius strateginius tikslus. Tikrai reikšmingi pokyčiai neįvyksta greitai, čia negalimi jokie kompromisai – procesas reikalauja daug laiko, energijos iš abiejų pusių, visiško atvirumo ir pasitikėjimo. Ne kiekviena organizacija tam ryžtasi, todėl džiaugiuosi, kad su „Scanoramos“ komanda nuo pat pradžių labai aiškiai jautėme bendrą tikslą ir susitarėme, kaip jo sieksime “, – teigia agentūros „Co-openhagen“ vadovas Igor Podoprygora.

Kaip pasakoja D. Gluščevskij, „Scanoramos“ lankytojams svarbiausia – sklandžiai susipažinti su festivalio programa. „Nuo šiol svetainėje įdiegti sprendimai leidžia po programą naršyti įvairiais pjūviais: pagal norimą režisierių, pagal žanrą, rekomendacijas. Be to, daugiau dėmesio skiriame 12-kai tradicinių programų, kurios taip pat buvo sukurtos siekiant padėti žiūrovams orientuotis filmų gausoje“, – pokyčius pristato Dmitrij Gluščevskij.