Šeimos versle dirbanti Gabrielė: vasaros atostogas aukodavo darbui parduotuvėje, o dabar valdo internetinę prekybą
„Iš kartos į kartą“ – taip būtų galima apibūdinti beveik 30 metų šeimos valdomą juvelyrikos parduotuvių tinklą „Aukso sala“. Už bene tris dešimtmečius sėkmingai veikiančio verslo slypi gilios šeimos tradicijos, kurios visus metus padėjo jį puoselėti. Prie šio verslo prisideda jau trečios šeimos kartos atstovė – Gabrielė Kubilė, atsakinga už visą elektroninę prekybą.
Šeimos versle dirba ilgiau nei pusę gyvenimo
Šiandien „Aukso salos“ parduotuves galima rasti didžiausiuose Lietuvos miestuose, tačiau iki to kelias buvo ilgas. Parduotuvės elektroninės prekybos vadovė Gabrielė Kubilė sako, viso to nebūtų be ypatingos moters – jos mamos, kurią įkvėpė kelionės.
„Ji susižavėjo juvelyrika keliaudama ir užsinorėjo kažką įspūdingo, unikalaus parvežti iš įvairių aplankytų pasaulio kampelių – Indijos, Jungtinių Arabų Emyratų, Honkongo, Tailando ir kitų. Pamačiusi galimybę mūsų vietinei rinkai pristatyti įvairių pasaulio šalių papuošalų grožį ir meistriškumą, savo ryžtu ir verslumu ji pradėjo prekiauti tauriųjų metalų dirbiniais“, – pasakoja G.Kubilė.
Toks mamos noras įkvėpimu bei gyvenimo keliu tapo ir kitiems šeimos nariams – pirmiausia, pašnekovės tėčiui, o vėliau – ir jai pačiai. Vos 28-erių Gabrielė Kubilė – jaunesnė už patį juvelyrinių dirbinių prekės ženklą – jame darbuojasi ilgiau nei pusę savo gyvenimo.
„Nuo paauglystės – 16 metų – mūsų parduotuvėse atostogų metu dirbau pardavėja–konsultante, gilinausi į klientų poreikius, norus, kad geriau suprasčiau, kaip reikia plėsti asortimentą. Laisvu laiku tėtis mane mokė juvelyrikos amato, tad nuo mažumės ši sritis man įaugo į kraują“, – šypsodamasi pasakoja moteris.
Tai, kad Gabrielė pasirinko plėtoti šeimos verslo elektroninės prekybos platformą esą padiktavo jos jaunatviškumas ir suvokimas, ko reikia šiuolaikiniam klientui – galimybės apsipirkti internetu. Moteris priduria, kad visą tai, ką jai perdavė šeimos nariai, ji žada perduoti ir neseniai gimusiai, vos trijų mėnesių dukrytei, kuri, jei tik norės, taip pat galės sėkmingai dirbti jų versle.
Iš kelionių – išskirtiniai papuošalai ir egzotinių kultūrų dvelksmas
Gabrielė priduria – meilė juvelyrikai, perduodama iš kartos į kartą, nėra vienintelė tradicija, kurią šeimos verslas išlaikė tiek daug metų. Šeima – sekdama mamos pėdomis – stengiasi klientams ir toliau siūlyti gaminių iš viso pasaulio. Šiandien juvelyriniai dirbiniai atkeliauja ne tik iš Turkijos, Lenkijos, Belgijos, Prancūzijos, Ispanijos, Vokietijos, bet ir tolimų kraštų – Tailando, Honkongo bei Jungtinių Arabų Emyratų.
„Kelionės į įvairias pasaulio šalis aplankyti juvelyrikos parodų daro didelę įtaką mūsų juvelyrikos verslui. Tai leidžia mums neatsilikti nuo naujausių tendencijų, į asortimentą įtraukti kultūrinių elementų, atrasti naujus dizainus ir įsigyti unikalių kūrinių, kuriuos galime parvežti į Lietuvą. Į savo papuošalus įtraukdami kultūrinius elementus, pagerbiame turtingą istoriją ir paveldą, susijusį su papuošalais. Tai gali apimti tradicinių motyvų, technikų ar medžiagų, kurios reprezentuoja tam tikrą kultūrą, naudojimą“, – pasakoja G.Kubilė.
O dažniausiai išskirtinius juvelyrikos dirbinius esą atranda parodose ir įvairiuose juvelyrikos renginiuose: „Vienas iš pagrindinių privalumų lankantis parodose yra galimybė susisiekti su tiekėjais iš įvairių šalių. Tai leidžia užmegzti tiesioginius ryšius su jais ir užtikrinti, kad savo klientams galėtume įsigyti aukštos kokybės ir autentiškų kūrinių. Be to, lankymasis juvelyrikos parodose padeda suprasti pasaulinę rinką ir vartotojų pageidavimus.“
Ir atskleidžia, ko dabar klientai ieško vis dažniau – esą žmonės nori gyventi kuo sąmoningiau ir etiškiau, o tai atsispindi ir jų apsipirkinėjimo įpročiuose. Anot G. Kubilės, vis dažniau tvariau norintys gyventi žmonės ieško tokių papuošalų, kurie atspindėtų jų gyvenimo būdą ir vertybės.
„Matydami poreikį ir judėdami į priekį, stengsimės toliau integruoti tvarią praktiką savame versle. Pavyzdžiui, naudojame perdirbtus metalus ir remiame etišką brangakmenių tiekimą. Norime, kad mūsų klientai būtų įsitikinę, jog jų papuošalai atitinka jų vertybes“, – sako moteris.
Rūpestis klientu – nuo juvelyro iki pardavėjo
Kelionės, bendravimas su tiekėjais, kruopštus dirbinių atrinkimas, įsiklausymas į žmonių poreikius – visa tai esą padeda įgyvendinti svarbiausią šeimos verslo išsikeltą tikslą – patenkinti klientus ir sukurti su jais gerą ryšį.
„Įkvėpimo semiamės ne tik iš kelionių, bet ir gamtos, meno, kultūros, mados. Komanda dažnai susirenka tam, kad aptartų savo idėjas, tendencijas, klientų pageidavimus. Kai turime galvoje idėją, mūsų juvelyrų komanda dirba kartu, kad ją įgyvendintų. Atkreipiame dėmesį į kiekvieną smulkmeną – nuo brangakmenių ir metalų pasirinkimo iki bendros kūrinio estetikos ir funkcionalumo. Suprantame, kad papuošalai yra saviraiškos forma, todėl siekiame sukurti kūrinius, kurie atitiktų mūsų klientų individualų stilių ir pageidavimus“, – pasakoja elektroninės prekybos vadovė.
O kiekvienu klientu rūpinasi konsultantai, kuriems keliami aukšti standartai – taip įmonė užtikrina, kad kiekvienas juvelyriniais dirbiniais susidomėjęs žmogus ras tai, ko ieško.
„Mūsų darbuotojai skiria laiko, kad suprastų klientų pageidavimus, biudžetą ir bet kokius konkrečius jų reikalavimus. Papuošalų pirkimas gali būti reikšminga investicija tiek finansiškai, tiek emociškai, todėl stengiamės šviesti savo klientus įvairiais juvelyrikos aspektais, tokiais kaip brangakmenių, metalų kokybė ir meistriškumas. Visada atvirai kalbame apie savo papuošalų kilmę ir ypatybes – taip mūsų klientai gali priimti informuotą sprendimą“, – aiškina G.Kubilė.
Pašnekovė priduria, kad tolesniuose įmonės ir jos planuose – ne tik užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę, bet ir plėtoti elektroninės prekybos platformą. Taip jų papuošalai esą bus pasiekiami klientams visame pasaulyje.