„Mane kartais pavadina hipsteriu. Gal dėl to, kad atrodau jaunesnis, o gal todėl, kad vadovauju startuoliui“, – šypteli „Omnisend“ vienas iš įkūrėjų ir vadovas Rytis LAURINAVIČIUS (38). Bet kai išgirsti, kad ši įmonė kasmet paauga bent dvigubai, apyvarta siekia dešimtis milijonų, o pagrindinė jos rinka – Jungtinės Valstijos, tas kažkieno atlaidžiai ištartas žodis „startuolis“ staiga suskamba visai kitaip.
Pro erdvaus biuro langus po kojomis plyti Vilniaus stogai. „Aš – cemento vaikas, gimęs ir užaugęs Vilniuje. Tokie vaizdai man labai mieli“, – tarsteli Rytis, virtuvėje maigydamas kavos aparatą. Sportinis džemperis su logotipu, naminės šlepetės – jį iš tiesų ne iš pirmo žvilgsnio palaikysi generaliniu. „Kad aš taip ir nesijaučiu, – gūžteli pečiais. – Versle svarbiausia komanda: per septynerius metus mes tikrai nemažai pasiekėme, bet tik todėl, kad dirbome drauge.“