Seriale save vaidinęs verslininkas Juozas Tubinas: „Neabejoju, mano knyga taps bestseleriu“
Dažnai apsuptas kultūros ir pramogų pasaulio žvaigždžių. Seriale „Moterys meluoja geriau“ vaidinęs pats save. Vakarėliuose išrenkamas stilingiausiu. Dalyvauja labdaros projektuose. Netrukus įkurs kulinarijos studiją „G-Taškas“ ir išleis knygą „40. Sveikas atvykęs į 5-ąją dešimtį“. Tai tik kelios detalės iš verslininko, „Tubinas Hotels International“ viešbučių tinklo valdytojo, Juozo Tubino gyvenimo.
Ne vienerius metus didelė dalis serialo „Moterys meluoja geriau“ filmavimų Palangoje vyksta J.Tubino valdomuose viešbučiose. Kūrybinė serialo komanda taip pripratusi būti šioje aplinkoje, kad prieš keletą metų šio serialo scenaristai Edvinas Kalėda ir Daiva Vaitkevičiūtė viename iš viešbučių iškėlė santuokos įžadų atnaujinimo puotą.
„Matyt serialo kūrėjai ir aktoriai taip priprato prie manęs, kad nusprendė pagaliau televizijos ekrane parodyti ir patį viešbučių savininką“, – prisiminęs filmavimo akimirkas pasakoja J.Tubinas. – Kai manęs paklausė, ar surasti aktorių, ar pats save vaidinsiu, nedvejojęs nusprendžiau – pats!“
Juozai, kaip jautėtės prieš kameras? Kokie liko prisiminimai iš filmavimų?
Gyvenime esu avantiūristas, mėgstu išbandymus. Filmavimai, aktoriaus duonos paragavimas buvo vienas smagiausių mano gyvenimo patirčių. Netikėtai atradau puikią atsipalaidavimo formą: susitelki į scenarijų ir nelieka vietos kasdienėms mintims. Filmavimai vargino tik fiziškai, kartais užtrukdavome nuo pačio ryto iki vidurnakčio ar ilgiau, po kurių manęs dar laukė realūs, o ne vaidinami, viešbučių valdymo darbai. Tačiau įdomios pažintys, geras laikas, kuriozai filmuojant, atpirko visas nemigo naktis.
Vadovaujate ne vienam pajūryje esančiam viešbučiui, priklausančiam „Tubinas Hotels International“ tinklui. Tačiau pastaruoju metu itin susidomėjote kulinarija. Netrukus pristatysite skonio studiją intriguojančiu pavadinimu „G-Taškas“. Kas jus paviliojo į gurmanišką maisto pasaulį, kaip ir kodėl susidomėjote šia sritimi? Iš kur semiatės kulinarinių žinių?
Mano nuomone, geras viešbutis ir geras restoranas yra neatsiejama. Pirmiausia, tai – svetingumas. Kaip ir namuose, svečius pirmiausia pasitinkame, pamaitiname, pavaišiname gėrimais, o galiausiai pasirūpiname jų nakvyne. Skirtumas tik tas, kad viešbučio svečias šiandien yra išrankus klientas, jis nori būti nustebintas. O man stebinti patinka. Pirmiausia, tai – iššūkis.
Skonio studijoje „G-taškas“, kuri netrukus įsikurs viešbutyje „Prie parko“ Palangoje, siekiame stebinti skoniu ir vaizdu, kuriame jaukią, menišką aplinką. Ant sienų daugybė paveikslų, nestandartinis interjeras, unikalūs dekoro elementai, spalvos, serviruotė.
O improvizacija virtuvėje, beje kokybiška, man yra viena iš kūrybinių išraiškų. Pats esu kiek bohemiškas, mokausi vokalo, piešiu, rašau knygą, domiuosi menu, esu apsuptas charizmatiškų žmonių. Netgi verslas, sakyčiau, yra savotiška meno šaka.
Mano nuomone, nūdienos rinkoje reikia daug kūrybos nestandartiniams sprendimams rasti. Idėjų šturmo prireikia ir kulinarijoje, pats generuoju mintis, kuriu skonio studijos „G-taškas“ meniu, siekiu unikalumo, ieškau naujų skonių. Receptai iš interneto šiuo atveju nepadės, noriu pats kurti patiekalus ir džiaugtis kiekvienu atradimu virtuvėje.
Teko pastebėti, kad jums nesvetimas nepriekaištingo stiliaus jausmas. Neseniai viename sostinės renginių su bičiule, aksesuarų kūrėja Agne Byčiūte-Jankauskiene buvote išrinkti kaip stilingiausia pora, geriausiai išreiškusia Karibų vakarėlio stilių. Ar domitės mados naujovėmis? O galbūt jums kas nors pataria stiliaus klausimais?
Mano verslas ir laisvalaikis tokie, kad esu nuolat tarp pasitempusių, gražių ar žinomų žmonių. Viešbučiai, konferencijos, kelionės, įvairūs meno, kultūros ar mados renginiai. Džiaugiuosi tokia savo aplinka ir jos teigiama įtaka. Juk ir savo versle kuriu estetiką, natūralu kad ir pats siekiu estetikos savyje. Norisi atrodyti gerai ne tik vidumi, pasitikėjimą sustiprinu išvaizda, tad man svarbu, ką perku, ar man tinka, ar daiktai dera tarpusavyje. Neretai pasiklausiu draugų nuomonės, jei turiu laiko, pavartau vieną kitą žurnalą.
Lietuvoje daugelį metų apsiperku vienoje parduotuvėje, jei dvejoju dėl pirkinio, pasitikiu ten dirbančiais konsultantais. O už geriausios Karibų vakarėlio poros titulą dėkoju savo bičiulei Agnei, ji išraiškinga ir efektinga moteris, ir man paprasčiausiai pasisekė vakarėlyje dalyvauti kartu.
Ne vienerius metus Palangoje organizuojate dailininkų plenerus. Šį penktadienį jūsų viešbutyje organizuojamo plenero uždarymo proga vyks ir aukcionas, kurio metu surinktos lėšos bus skirtos Lietuvos „Rotary“ klubo savižudybių prevencijos programai. Kodėl jums kilo idėja organizuoti būtent labdaringą aukcioną?
Plenerus organizuoju apie penkerius metus, per kuriuos susipažinau su daugybe Lietuvos menininkų. Iki šiol mano organizuojamų plenerų tikslas buvo populiarinti meną, jį paremti, tuo pačiu lavinti mano valdomo viešbučio ir restorano svečių skonį, supažindinti su mūsų tautos vertybėmis. O šįmet, kartu su Lietuvos „Rotary“ klubu, beje ir pats esu Palangos „Rotary“ klubo narys, buvau pakviestas organizuoti ir paremti šį plenerą su labai prasminga intencija.
Mane įkvėpė labdaringo aukciono tikslas, taip pat pačių dailininkų parodyta iniciatyva dalyvauti bei jų dosnumas, aukojant savo darbus kilniai misijai. Tai labai gražus, prasmingas verslą ir meną vienijantis projektas.
Devyni žymūs ir stiprūs Lietuvos dailininkai, dešimt dienų kūrybos viešose erdvėse – tai iššūkis. Juk reikia susikaupti, išgyventi ir įgyvendinti idėją, be to, ir itin kokybiškai. Tai didžiulė atsakomybė, turint omenyje šio labdaros aukciono paskirtį. Kiekvienas dailininkas paaukos po du darbus, tad iš viso tikimės surinkti 18 darbų, kurių vertė apie 20–30 tūkst. eurų. Tikimės, jog kilni misija suaktyvins ir perkamąją galią.
Kaip jums pavyko prikalbinti tokį nemažą būrį žinomų Lietuvos dailininkų, kurie sutiko savo darbus skirti labdaringam aukcionui?
Teko garbė per daugelį metų pažinti daug Lietuvos menininkų. Juos, kaip ir mane, be abejonės paskatino aukciono tikslas. Manau, kad kviečiant į plenerą, „Rotary International“ vardas atliko svarbų vaidmenį, vienas pats vargu bau ar būčiau sukvietęs tokį meno elitą: Audrių Gražį, Sigitą Staniūną, Vladą Mackevičių, Miglę Kosinskaitę, Aušrą Kleizaitę, Antaną Obcarską, Vitaliją Petraitytę, Virginijų Viningą ir Juozą Vosylių.
Kiek laiko ir kodėl dalyvaujate Lietuvos „Rotary“ klubo veikloje?
Klubo veikloje dalyvauju apie dešimt metų, esu Palangos „Rotary“ klubo narys. Tai darbas ir malonumas kartu. Pirmiausia, tai įdomi ir naudinga veikla, tiek man, tiek mano verslui, tiek visuomenei, kaip ir šio plenero bei aukciono atveju.
Esate verslininkas, įgyvendinęs ne vieną meninį projektą. Iš kur pats semiatės įkvėpimo?
Didžioji dalis mano projektų yra plenerai. Galiu išduoti paslaptį, kad šį penktadienį vyksiančio plenero uždarymo proga svečiams pateiksiu Creme Brulee paštetą. Kas tai? Kol kas negaliu išduoti (juokiasi).
Draugams ar viešbučio, restorano svečiams neretai organizuoju įvairius renginius. Tai koncertai, poezijos, meno, mados vakarai ar tiesiog jaukūs bohemiški vakarėliai.
Įkvėpimo pirmiausia semiuosi iš aplinkos, meno žmonių, jie dosnūs savo vizijomis, įžvalgomis, tik ne visas spėju įgyvendinti. Taip pat ir pats mielai kuriu renginių scenarijus, nestokoju idėjų, ieškau kaip sudominti ir lavinti vakaro svečią. Daug savo minčių fiksuoju ir knygoje, kurią šiuo metu rašau: „40. Sveikas atvykęs į 5-tąją dešimtį“. Motyvuojanti ir įkvepianti knyga, tikiu, ji taps bestseleriu.