Simona Vilkaitė-Marcinkevičė: kas žmones erzina socialiniuose tinkluose?
Antradienį Vilniuje vyksta skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos konferencija „Full Digital“. 24 pranešėjai turi vos po 12 minučių ant scenos pristatyti savo temą. Aštuonerius metus įmonėje „Socialus marketingas“ Simona Vilkaitė-Marcinkevičė analizuoja socialinius tinklus ir su prekės ženklų kūrėjais dalijasi esminiais dalykais, erzinančiais vartotojus.
„Vieniems vartotojams komunikacija soc. tikluose yra per daug gili, kitiems – per daug paviršutiniška. Vieni sako, kad feisbuke nepatinka konkursinė komunikacija, kiti – kad negali pakęsti kalbėjio apie nieką. Apibendrinus visus mano girdėtus žmonių nusiskundimus, vartotojai internete nemėgsta keistos, neišvaizdžios, kvailos komunikacijos“, – savo pranešima „Kas užknisa soc. tinkluose?“ išskyrė S. Vilkaitė-Marcinkevičė.
„Soc. tinklai visų pirma yra apie žmones. Tai nėra prekės ženklams sukurta platforma. Tik devintoje vietoje žmonės soc. tnkluose ieško naujų produktų, kuriuos galėtų įsigyti. Visų pirma jie ateina komunikuoti vieni su kitais. Dėl to interneto vartotojus užknisa ta komunikacija, kuri yra skirta ne jiems. Jeigu jūsų reklama ar informacija žmonėms neaktuali – juos užknis, jeigu aktuali – jie įsitrauks“, – įsitikinusi skaitmeninio marketingo specialistė.
S. Vilkaitė-Marcinkevičė prekės ženklų kūrėjams rekomenduoja laikytis vienos principinės pozicijos ir ją stiprinti: „Kiekvienas kampanijos veiksmas turi būti išbaigtas, vieningas ir tęstinis. Jeigu soc. tinkluose jūsų įvaizdis ištobulintas, nepamirškite dešimt metų neatnaujinto tinklalapio.“
Specialistė ragina kurti komunikaciją trijų sekundžių dėmesiui: „Meskite į šiukšlių dėžę konkursus, kur reikia parsisiųsti programėlę, kažką fotografuoti, įkelti ir laimėti čekį. Tai nebeveikia. Paprastinkite procesus – žmonės nebeturi tam laiko.“
Taip pat S. Vilkaitė-Marcinkevičė ragina prekės ženklus išmokti tinkamai skirstyti reklamą pagal savo auditorijos bruožus. „Perpraskite auditoriją su kuria kalbatės ir užmirškite reklamą visiems. Kiekviena prekė turi savo vartotoją su išskirtiniais pomėgiais, žiniomis, interesais. Kuo geriau pažinsite, kas perka jūsų produktą, tuo sėkmingiau jį parduosite.“