Šimtametės meistrystės ir stiliaus paieškų kelionė
HUGO BOSS – laikui nepavaldaus rafinuotumo sinonimas, jau šimtmetį skaičiuojantis ir populiarumo viršūnės neapleidžiantis prekės ženklas, puikiai pažįstamas tiek prabangą mėgstančių, tiek ir ieškančių aukštos kokybės laisvalaikio stiliaus. 1924 m. Metzingene, Vokietijoje, Hugo Ferdinando Boso įkurto prekės ženklo istorija prasidėjo nuo mažos drabužių siuvyklos. Bėgant metams jis išaugo į pasaulinį pripažinimą sulaukusius mados namus, garsėjančius aukštos kokybės dizainais ne tik vyriškų drabužių ir prabangių aksesuarų, bet ir akinių linijose.
Prekės ženklo evoliucija
Iš pradžių orientuodamasis į darbo drabužių bei uniformų siuvimą, HUGO BOSS iš naujo atrado savo identitetą pasibaigus Antrajam pasauliniam karui, kuomet itin išaugo elegantiškų vyriškų drabužių paklausa. Aštuntajame ir devintajame dešimtmečiuose prekės ženklui pavyko išsikovoti nišą savo rafinuotiems, šiuolaikiško dizaino kostiumams ir tapo ypač mėgiamu to meto verslo profesionalų ir įžymybių.
Dešimtajame dešimtmetyje HUGO BOSS paįvairino savo portfolio sukurdamas kasdienai skirtų moteriškų drabužių liniją, kurią papildė ir kvepalų kolekcija. Siekdami orientuotis ne vien tik į solidžią auditoriją, bet ir pavergti jaunųjų modos mylėtojų širdis, mados namai rinkai pristatė antrinius savo prekės ženklus – BOSS ir HUGO, kuriuose derinama tradicinė elegancija su jaunatviškais, šiuolaikiškais dizainais.
Akinių kolekcija: funkcionalumo ir mados sintezė
Dar 1989 metais pradedama kurti BOSS aksesuarų linija – akiniai nuo saulės ir rėmeliai korekciniams akiniams, iš pradžių kuriama tik vyrams, o vėliau ir moterims. Ši linija nuo pat pradžių papildė prekės ženklo mados estetiką ir buvo mėgiama dėl savo itin aukštos kokybės, meistriškumo ir dėmesio detalėms. Tai buvo tarsi prekės ženklo įsipareigojimas kurti išskirtinius ir stilingus aksesuarus, kurie savo elegancija ir prabangos poskoniu leistų išpildyti net ir įnoringiausią įvaizdį.
Šiandien BOSS akinių kolekcija pasižymi dinamiškumu ir šiuolaikišku dizainu, kuriame žaidžiama formomis, lęšių spalvų gama ir medžiagiškumu, nepamirštant itin aukštos kokybės ir meistriškumo. Joje nėra iššaukiančių modelių, gamintojų siekis modeliuose įkūnyti praktiškumą, komfortą, neprarandant elegancijos.
BOSS akiniai tapo rafinuotumo ir modernumo simboliu, kuriuos mielai renkasi pasaulinio garso įžymybės ir nuomonės formuotojai. Juos renkasi drąsios, pasitikinčios savimi, žinančios ko nori ir kiekvienoje dienoje ieškančios išskirtinio, tačiau subtilaus stiliaus asmenybės.
Įsipareigojimas tvarumui
Pastaraisiais metais HUGO BOSS atsigręžė į tvarumo idėjas bei jų palaikymą, todėl ir naujausioje akinių kolekcijoje dominuoja modeliai, pagaminti iš ekologiškų medžiagų, tokių kaip natūrali medvilnė, iš kurios gaminamas acetatas, perdirbtas polikarbonatas. Gamybos procesams yra naudojami atsinaujinančios energijos šaltiniai ir siekiama gaminti taip, kad būtų kuo mažiau gamybinių atliekų.
Tu taip pat gali #BeYourOwnBOSS.
HUGO BOSS kelionė nuo mažos siuvyklėlės iki pasaulinio mados lyderio liudija prekės ženklo įsipareigojimą nepriekaištingai kokybei, naujų technologijų paieškai ir draugiškumą gamtai. Jo akinių linija yra neatsiejama prekės ženklo identiteto dalis, apjungianti pažangius technologinius sprendimus su šimtmetį puoselėta meistryste, pasiūlydama stiliaus ir funkcionalumo derinį ištikimiems prekės ženklo mylėtojams. Tiems, kurie vertina nesenstančią eleganciją ir šiuolaikišką rafinuotumą, BOSS išlieka geriausiu pasirinkimu.
Tik „Fielmann“ salonuose rasi didžiausią BOSS kolekcijos pasirinkimą, užsuk ir išsirink savo favoritą, nes akinių – kaip ir batų – privalai turėti ne vieną porą!