Šių metų „Euroviziją“ stebėjo 162 mln. žiūrovų
Šiemet Liverpulyje vykusį „Eurovizijos“ dainų konkursą stebėjo apie 162 mln. žiūrovų, penktadienį pranešė britų transliuotojas BBC ir atkreipė dėmesį į rekordinį įsitraukimą internete.
Jungtinė Karalystė dėl Rusijos invazijos surengė muzikinę fiestą praėjusių metų nugalėtojos Ukrainos vardu.
Švedijos atstovė Loreen su kūriniu „Tattoo“ užsitikrino septintąją pergalę Šiaurės Europos šaliai ir įsirašė į „Eurovizijos“ istoriją kaip pirmoji moteris, laimėjusi konkursą du kartus.
Konkursą organizuojančios Europos transliuotojų sąjungos (EBU) generalinis direktorius Noelis Curranas sakė, kad šis konkursas dar niekada nebuvo toks populiarus.
Žiūrimumo skaičius rodo, kiek žmonių per tris tiesiogines konkurso laidas – du pusfinalius ir finalą – žiūrėjo 38 visuomeninės žiniasklaidos rinkose.
Gegužės 13 dieną vykusį „Eurovizijos“ finalą Jungtinėje Karalystėje stebėjo apie 9,9 mln. žmonių, tai yra 12 proc. daugiau nei pernai.
Konkursą nugalėjusioje Švedijoje vidutiniškai žiūrėjo 2,3 mln. žiūrovų, tai yra 82,3 proc. visų šalies televizijos žiūrovų.
Antrąją vietą užėmusioje Suomijoje žiūrimumo rodiklis siekė 1,7 mln.
Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, Lietuvoje konkurso finalas sudomino 819 tūkst. televizijos žiūrovų. Tiesiogiai per LRT televiziją transliuoto finalo konsoliduotas reitingas siekė 19,2 procento. Lietuvoje bent trumpam vieną iš konkurso laidų stebėjo per milijoną žiūrovų.
Socialiniame tinkle „TikTok“ trys tiesioginės transliacijos buvo iš viso peržiūrėtos 4,8 mln. kartų, o vaizdo įrašai su grotažyme #Eurovision2023 nuo balandžio 30-osios iki gegužės 15-osios surinko 4,8 mlrd. peržiūrų.
Nuo šių metų balsuoti gali ir žiūrovai, esantys už 37 dalyvaujančių šalių ribų.
Konkurse balsavo daugiau nei 100 nedalyvaujančių šalių, įskaitant Jungtines Valstijas, Kanadą, Turkiją ir Naująją Zelandiją.