Skaistė Semenikė 40-metį sutiko Tenerifėje: „Bėgantys metai manęs negąsdina“

Skaistė ir Viktoras Semeniukai / Asmeninio achyvo ir Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2021-01-05 08:04
AA

Skaistei Semenikei sausio 5-ąją sukanka 40 metų. Menininkė gimtadienį sutinka Tenerifėje drauge su vyru Viktoru. „Ši kelionė – geriausias mūsų praėjusiais metais priimtas sprendimas“, – sako egzotiškoje saloje nuo gruodžio pabaigos besisvečiuojanti moteris.

Su vyru Viktoru Skaistė į Tenerifę išvyko gruodžio 19 dieną. Ramybė ir buvimas su gamta porai taip patiko, kad, turėję grįžti sausio pradžioje, savo atostogas jie prasitęsė. Dėl kelionių galvas pametę Skaistė ir Viktoras beveik metus niekur nebuvo išvykę ir kaip sako menininkė, dėl Tenerifės nemažai dvejojo.

Tenerifėje visi be galo atsargūs

„Neslėpsiu – prieš kelionę kamavo įvairios mintys, galvojome ją net atšaukti, tiesa – džiaugiuosi, kad to nepadarėme. Pavyko išsinuomoti butą, susikrovėmė lagaminus ir išvykome. Laikomės visų saugumo reikalavimų, atlikome testus, jie buvo neigiami. Tenerifėje visi be galo atsargūs, nors čia veikia kavinukės, visi su kaukėmis, dezinfekuoja rankas, laikosi atstumų. Dar nemačiau nė vieno asmens, kuris nepaisytų saugumo rekomendacijų. Sala, kurioje su Viktoru apsistojome – apytuštė. Galime dviese mėgautis paplūdimiu, kraštovaizdžiu. Jaučiuosi visiškai atsigavusi ir pabėgusi nuo niūrumos“, – Žmonės.lt atviravo Skaistė.

Skaistės Semenikės atostogos Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.

Pasak Skaistės, Tenerifėje mažiau panikos, nesijaučia karantino. Su vyru saloje jie sutiko ir šventes.

„Susikūrėme savas tradicijas. Esu iš žmonių, kuriems kiekviena diena – tarsi šventė. Nemėgstu pompastikos. Tad per Kūčias dvylikos patiekalų neruošiau, apsipirkau vietinėje parduotuvėje ir gaminau jūros gėrybes. Čia jos neįtikėtinai pigios ir gardžios. Vakarienei gaminau žuvis doradas. Jas pagardinau ispanišku padažu, kurį išmokau gaminti dar tais laikais, kai gyvenau Ispanijoje. Laužėme plotkelę, kurią man buvo perdavusi mama, sukalbėjau prie stalo maldą, na, o per Kalėdas vykome apžiūrėti Tenerifės gamtos. Daug pamatėme. Naujuosius taip pat sutikome besimėgaudami salos malonumais, anksčiau kartą esu bandžiusi užsirašyti kitų metų norus ir tikslus. Pamenu, kažkada norėjau sutikti puikų vyrą, tai gal tie burtai ir veikia. Dabar to nebedarau, nes ankstesni burtai suveikė puikiai“, – kalbėjo ji.

Nepaisant šiltų, malonių įspūdžių Skaistė sutiko, jog keliaujantiems tokiu pasaulyje įtemptu metu reikia apsišarvuoti kantrybe ir informacija.

„Susirgimų skaičius čia šiuo metu ženkliai skiriasi nuo skaičiaus Lietuvoje. Prieš keliaudama nuodugniai ištyrinėjau situaciją Tenerifėje, labai daug skaičiau, skambinau į ambasadą.

Apsisprendę kažkur išvykti galėjome rinktis tarp Tenerifės ir Maldyvų, man pasirodė, kad norėčiau labiau į Tenerifę, kadangi kalbu ispaniškai, man šis kraštas tapo artimesnis. Tikrai nenusivyliau pirmuoju savo kartu. Buvau girdėjusi, kad sala – turistinė, bet pandemijos akivaizdoje ji paprasčiausiai ištuštėjusi. Dabar, jei kas manęs klausia, ar saugu atvykti – atsakau, jog nieko neskatinu pulti keliauti, tačiau su vyru saloje mes jaučiamės saugūs.

Skaistės Semenikės atostogos Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.

Tenerifėjė buvome patikrinti, ar atvykome ne pas draugus, turėjome nurodyti išsinuomotą vietą ir, žinoma, pateikti neigiamus Covid-19 testo rezultatus. Svarbu paminėti ir tai, kad Tenerifėje šiuo metu įvesta komendanto valanda, tad po 22 val. negalima niekur eiti, privaloma būti namuose“, – kalbėjo menininkė.

Skaistė pasidžiaugė, jog su vyru egzotiškoje saloje galės atšvęst abiejų gimtadienius, kadangi Viktoro gimimo diena – sausio 23-iąją.

„Visi manęs klausinėja, kaip jaučiuosi, sulaukusi šio jubiliejaus, o aš per daug jo nesureikšminu. Paprasčiausiai esu protingesnė, negu kažkada. Dar kai nebuvo karantino, gimtadienius paminėdavau namuose, atšvęsdavau draugų rate, gamindavau jiems maistą. Niekada nenorėjau bei nedariau fotosesijų su puošniomis suknelėmis ir per daug šios šventės nesureikšmindavau. Taip pat, visiškai nesureikšmindami, su vyru minėsime ir šį gimtadienį – gal pagaminsiu vakarienę, o gal vietiniame restorane paskanausime paelijos, šia proga pasipuošiu ir tiek. Aš savęs prie nieko nepririšu ir sau nieko neįsipareigoju.

Skaistės Semenikės atostogos Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.

Panašu, kad kuo esu vyresnė, tuo labiau man viskas nė motais. Nekuriu planų ir tiesiog kas rytą atsikėlusi padėkoju visatai, kad esu čia, dabar, kad turiu sveikatos. Ypač dabartinis laikotarpis parodė, koks svarbus yra šalia esančių žmonių įvertinimas. Taigi, nubundi, pasisuki į kairį ar dešinį šoną, pamatai mylimą žmogų ir už jį padėkoji. O daugiau – kaip bus, taip bus“.

Kas mane pažįsta, žino, jog dėl savo artimųjų aš padaryčiau daug

Skaistė pridūrė, jog aplinkinių atžvilgiu ji nėra visiškai   atsipūtusi. Priešingai. Žinoma paveikslų kūrėja dažnai planuoja šventes ir siurprizus savo draugams.

„Kas mane pažįsta, žino, jog dėl savo artimųjų aš padaryčiau daug ir tikrai sugebėčiau juos nustebinti originalia idėja, tiesiog kas liečia mane pačią, aš nelinkusi savęs sureikšminti ir statyti į tam tikrus rėmus“, – šypsojosi ji.

Skaistės Semenikės atostogos Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.

Paklausus, kodėl feisbuke Skaistė pasirašiusi, jog jai - 30 metų, šį nusikvatojo.

„Kadangi esu iš žmonių, kurie nori sukelti šypseną, mėgstu pakvailioti, bet iš tiesų švenčiu keturiasdešimtmetį. O jei rimtai – bėgantys metai manęs negąsdina, labai džiaugiuosi tuo, ką turiu. Dar užvakar su vyru sėdėdami viename ispanų bare kalbėjome apie gyvenimą. Garsiai mąsčiau, kad jei kas man prieš dvidešimt metų, kai dirbau  Ispanijoje ir neturėjau pinigėlių, būtų pasakę, jog dabar sėdėsiu Tenerifėje, mano paveikslus pirks bei turėsiu mylimą vyrą šalia, būčiau nepatikėjusi.

Priaugti kilogramai ar materialūs norai neteko prasmės, dabar man terūpi, kad esu sveika ir šalia manęs mylimi žmonės

Juk buvo dalykų, kurių aš anksčiau nenorėjau, o iš tiesų – kiekviena diena yra pamoka. Nesu motyvatorė, bet tikrai nemažai pergyvenau, tačiau ir tai buvo reikalinga. Juk gyvenimas – įvairiaspalvis. Laikui bėgant priaugti kilogramai ar materialūs norai neteko prasmės, dabar man terūpi, kad esu sveika ir šalia manęs mylimi žmonės.“

Skaistė ir Viktoras Semeniukai Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.

Pasiteiravus, ko Skaistė sau palinkėtų gimtadienio proga, ši nusišypsojo:

„Išlikti tokia, kokia esu. Jau kelinti metai sau patinku, nebepergyvenu dėl menkniekių. Noriu savanoriauti, mėgautis gyvenimu, nešti pozityvą. O jei kam nepatinka tai, kaip gyvenu – na, ir viso gero.“

Skaistė ir Viktoras Semeniukai Tenerifėje (24 nuotr.)