Simptomai – Šlapias metas

Net per liūtį stilinga Suki Waterhouse, 2021 m. / Vida Press nuotrauka
Net per liūtį stilinga Suki Waterhouse, 2021 m. / Vida Press nuotrauka
Julė Šiurkutė
Šaltinis: Žmonės
A
A

Kai kas per lietų skuta užsismaukęs ant galvos pirkinių krepšį, o kai kas kaukši kulniukais per balas. Jei moteris nori būti seksuali ar stilinga, ji tokia bus ir per pasaulinį tvaną. Tačiau mada, lepi savo esybe, nepripažįsta liūčių periodo ir kartais ignoruoja jam skirtus daiktus.

„Burberry“ trenčas padarė karjerą daugiau nei prieš 100 metų, šio ženklo botai irgi nuolat patenka į perkamiausiųjų sąrašus. Mados namai elgtųsi kaip savižudžiai, jeigu atsisakytų savo klasikos. Todėl ir dabartinis jų meno vadovas Riccardo Tisci kankinasi: žino, kad kolekcija be tuzino apsiaustų bus tarsi ne „Burberry“ ir bent jau anglai, širdingai puoselėjantys tradicijas, tokio akibrokšto nesupras.

„Hermès“ irgi garsėja savo botais, nes tokia jų karma: šis brendas visada buvo siejamas su žirgų sportu, o geri guminukai pirmiausia perkami jojimui ir medžioklei, tik paskui – darganai…