Slapta kamera parodė, kaip dažnai žmonės spokso į nepažįstamų moterų krūtis
Spalis – kovos su krūties vėžiu mėnuo, tad šia proga bendrovė „Nestlé Fitness“ sukūrė socialinę reklamą, skatinančią moteris reguliariai tikrintis savo sveikatą.
Savo idėją „Nestlé Fitness“ įgyvendino originaliu būdu – nuspręsta pasitelkti slaptą kamerą ir pažiūrėti, kaip dažnai aplinkiniai žiūri į moters krūtinę.
Į miestą išsiųsta patraukli moteris vilkėjo pilką švarkelį, pro kurį matėsi rožinė liemenėlė. Prie jos krūtų lygyje buvo įtaisyta slapta kamera. Ji visa dieną fiksavo, kaip dažnai nepažįstami žmonės užmeta akį į patrauklios moters krūtis.
Suskaičiuota, kad net 37 atsitiktiniai praeiviai (tarp jų tiek vyrai, tiek moterys) bent sekundei buvo įsmeigę akis į moters krūtis.
Reklamos moralas toks: kiekvieną dieną moters krūtis apžiūrinėja dešimtys žmonių, o jas reguliariai apsižiūrėti turėtų ir pati moteris.